27 Април, 2024
0.0264

McCANN WORLDGROUP – мрежа на годината на „КАН 2019“, како и светска мрежа на годината за „HEALTHCARE“

Објавено во: Мои пари 27 Јуни, 2019

Добивај вести на Viber

McCann Worldgroupе прогласена за агенциска мрежа на годината на Меѓународниот фестивал на креативноста во Кан Cannes Lions 2019“. Глобалната група агенции, која освои вкупно 73 лавови за креативни дела од сите свои дисциплини и од сите региони, прогласена е и за мрежа на годината за „HEALTHCARE“, каде што McCann Health Кина беше повеќекратно наградена како агенција на годината заHEALTHCARE“.

„Многу сме горди што годинава во Кан беше препознаена нашата креативна работа од многу земји, за многу клиенти и од различни дисциплини, и тоа низ сите платформи и категории на ’Лајонс‘“, рече Харис Дајмонд, претседател и извршен директор на McCann Worldgroup. „Благодарејќи на инспиративното раководство на Роб Рајли (глобалниот креативен претседател), нашиот неверојатно разновиден, талентиран и креативен тим го движи напред нашиот бизнис, како и нашите клиенти, со автентични резултати.“

Глобалното признание за мрежата на McCann во Кан беше проследено со веста од пред два месеци, дека McCann Worldgroupе прогласена за најкреативната ефикасна агенциска мрежа според глобалниот индекс „Effie“за 2019 година, а со тоа втора година по ред ја потврди својата лидерска улога во ефикасноста.

„Ова е фантастичен успех за McCann Worldgroup и горди сме што сме дел од најдобрите агенциски мрежи во светот. За мене лично, овој момент има дополнителна емотивна вредност со оглед на тоа што точно пред десет години нашата агенцијаMcCann Скопје го донесе првиот златен лав за McCann и еден од првите лавови во овој дел од Европа, а со тоа го отвори патот на целата креативна индустрија во овој регион. Како и сите награди, и овој успех на нашата мрежа поставува ново скалило и нè обврзува на нови резултати и награди, а знаејќи ги проектите на кои работиме оваа година, со нетрпение го очекуваме ’Кан 2020‘“, изјави Владимир Димовски, главен извршен директорна McCann Adriatic.

Освен титулите Мрежа на годината и Агенција на годината што ги донесе McCann Health, повеќе компании од групацијата McCann Worldgroup, покрај агенцијата McCann, освоија лавови оваа година. Momentum Worldgroup во Њујорк и во Торонто освоија Гран при во категоријата „Industry craft“, а лавови освоија и MRM//McCannиWeber Shandwick. Многу од овие награди се освоени за глобалните мрежи на клиенти, вклучувајќи ги Кока-Кола, ГСК, Лореал, Мајкрософт/Иксбокс, Нестле/Пјурина иРБ, како и за големите регионални огласувачи, како што е Веризон, но и за разни локални клиенти.

„Возбудливо е кога гледаш толку многу иновативни дела што доаѓаат од различни агенции со толку многу различни и храбри професионалци за маркетинг, вклучувајќи ги и некои од нашите најголеми глобални клиенти“, рече Роб Рајли. „А навистина е неверојатно тоа што и McCannиMcCann Health оваа година ја освоија титулата Мрежа на годината на истиот фестивал.

Агенцијата McCann Њујорк, која беше рангирана на второто место за агенција на годината, освои титаниумски лав и Гран при во категориите „Brand Experience“ и „Activation“ за своето дело „Changing the Game“ за Мајкрософт, кое зборува за приспособливиот контролер на Иксбокс што им ја олеснува играта на луѓето со физичка попреченост. Исто така, McCann Њујорк освои и „Grand Prix for Good“ за своето дело „Generation Lockdown“ со „March for Our Lives“, кое се однесува на училишните престрелки. Освен McCann ЊујоркиMomentum, Гран при освои и McCann Health Кина за своето дело за ГСКиMcCann Израел за својата кампања за ИКЕА, која мебелот го прави достапен за лицата со попреченост.


Можеби ќе ве интересира

Успешен и профитабилен прв квартал од 2024 за НЛБ Банка

Успешен и профитабилен прв квартал од 2024 за НЛБ Банка

АСО: Неоправдано поскапување на задолжителното автомобилско осигурување

АСО: Неоправдано поскапување на задолжителното автомобилско осигурување

ТРИКРАТНИОТ ШАМПИОН ИГОР ИЏЕ СТЕФАНОВСКИ ВО ПОХОД ПО НОВА ЕВРОПСКА ТИТУЛА

ТРИКРАТНИОТ ШАМПИОН ИГОР ИЏЕ СТЕФАНОВСКИ ВО ПОХОД ПО НОВА ЕВРОПСКА ТИТУЛА

„A1 Academy” заокружи уште еден успешен модул – Бизнис аналитика

„A1 Academy” заокружи уште еден успешен модул – Бизнис аналитика

Хуманитарен велигденски настан во Веро центар за лицата со церебрална парализа

Хуманитарен велигденски настан во Веро центар за лицата со церебрална парализа

Караванот „Не е до нив, до тебе е“ утре патува во Скопје и во Охрид

Караванот „Не е до нив, до тебе е“ утре патува во Скопје и во Охрид

ВЕЛИГДЕНСКИ БОНУСИ ВО ПРОГРАМАТА ЗА ЛОЈАЛНОСТ НА 2win.мк

ВЕЛИГДЕНСКИ БОНУСИ ВО ПРОГРАМАТА ЗА ЛОЈАЛНОСТ НА 2win.мк

Прашања од граѓански организации до политичките партии пред следниот изборен круг

Прашања од граѓански организации до политичките партии пред следниот изборен круг

„Позитивниот избор од НЛБ Банка многу не израдува, тоа е потврда дека со нашата активност сме на вистинскиот пат“: Роберт Петрушевски еден од финалистите на пороектот на НЛБ „Рамка за помош“

„Позитивниот избор од НЛБ Банка многу не израдува, тоа е потврда дека со нашата активност сме на вистинскиот пат“: Роберт Петрушевски еден од финалистите на пороектот на НЛБ „Рамка за помош“