22 Април, 2018
0.0597

Перустија- ајварот кој го освои светот, отсега достапен и на домашниот пазар!

Објавено во: Мои пари 18 Октомври, 2017

Ајварот „Перустија“, кој се извезува во повеќе од 20 земји ширум светот, отсега е достапен и на македонскиот пазар. Откако ги освои вкусовите на потрошувачите во САД, Канада, Нов Зеланд, Австралија, Холандија, Германија, Србија, Хрватска, Босна и Херцеговина и многу други, раководството на компанијата „Ларс“ реши да го пласира истиот и пред домашните потрошувачи.

“Најголем дел од нашето производство од околу 1,5 милиони тегли ајвар годишно е наменето за извоз.Нашите традиционални партнери од надвор ни бараат квалитетни производи, деликатеси каков што впрочем е и ајварот, при што условот е тие да бидат висококвалитетни, без додатоци и конзерванси. Ние решивме тоа да им го понудиме со „Перустија“. Побарувачката од година во година расте. Нашата цел е да не ги запоставиме ни домашните потрошувачи поради што од оваа година сме присутни во речиси сите поголеми трговски синџири во земјава“, објаснува Дарко Нашков, сопственик на компанијата.

„Перустија“ се произведува во фабриката „Ларс“ во Штип, која 27 години преработува зеленчук:корнишони, феферони, печени пиперки, цвекло, сушен зеленчук, ајвар и друго. Нашков објаснува дека патот на ајварот “Перустија“ започнува на странски пазари како резултат на побарувачката и потребата од деликатеси на дел од тие пазари. Најавува скорешно ширење и на нови пазари.


Годишниот извоз на ајварот „Перустија“ достигнува вредност од 6 милиони евра. Проблем со набавка на суровина нема, вели Нашков, и додава дека еден од ретките земјоделски производи чие што производство и откуп расте од година во година е црвената пиперка.

  „Секогаш имаме коректни односи со производителите на црвена пиперка, бидејќи без нив не можеме да работиме. Суровината секогаш е навреме платена“, вели Нашков.


Домашниот пазар е многу важен затоа што расте побарувачката на преработки и луѓето имаат се поголема доверба во квалитетот на македонските производи.

Целта како компанија ни е во иднина да го зголемуваме уделот на брендирани производи во нашето портфолио, а да го намалуваме уделот на класичните производи како пиперки, корнишони, цвекло кои се продаваат по берзанска, ниска цена и за кои имаме огромна конкуренција од цел свет“, вели Нашков.


Според последните официјални податоци, околу 80% од производството на домашните преработувачи на овошје и зеленчук оди во извоз при што се забележува тренд на пораст на цените на македонските деликатеси. Расте побарувачката и на домашниот пазар и свеста кај потрошувачите за квалитетот на македонските производи.

„Перустија“ која има 5 вкусови во својата палета: благ, лут и екстра лут црвен ајвар, зелен и жолт ајвар, дефинитивно е препознаен од потрошувачите како врвен производ!


Повеќе информации за “Перустија“ на http://perustija.com/и на:

Фејсбук: www.facebook.com/perustija
Инстаграм: perustija


*Комерцијален текст

Можеби ќе ве интересира

Одложете го варосувањето и заштедете пари со овој лесен и едноставен трик за чистење ѕидови!

Одложете го варосувањето и заштедете пари со овој лесен и едноставен трик за чистење ѕидови!

Идеални за живот: Топ 10 градови во кои стрес на постои!

Идеални за живот: Топ 10 градови во кои стрес на постои!

Идеален за мини викенд патување: Ова е најевтинитот европски град!

Идеален за мини викенд патување: Ова е најевтинитот европски град!

Adidas Running ги претстави новите AlphaBOUNCE Beyond патики за трчање

Adidas Running ги претстави новите AlphaBOUNCE Beyond патики за трчање

ЊУЈОРШКАТА КОНВЕНЦИЈА И ИНВЕСТИЦИСКАТА АРБИТРАЖА ВО ФОКУСОТ НА ПАНЕЛИСТИТЕ НА МЕЃУНАРОДНАТА КОНФЕРЕНЦИЈА -АРБИТРАЖАТА ДЕНЕС: ИНИЦИЈАТИВИ И ПЕРСПЕКТИВИ

ЊУЈОРШКАТА КОНВЕНЦИЈА И ИНВЕСТИЦИСКАТА АРБИТРАЖА ВО ФОКУСОТ НА ПАНЕЛИСТИТЕ НА МЕЃУНАРОДНАТА КОНФЕРЕНЦИЈА -АРБИТРАЖАТА ДЕНЕС: ИНИЦИЈАТИВИ И ПЕРСПЕКТИВИ

Orbit наградна игра, МОМЕНТ ДА БЛЕСНЕШ

Orbit наградна игра, МОМЕНТ ДА БЛЕСНЕШ

Поголема инклузивност на домашните компании во локалните и регионалните синџири на снабдување со цел да се максимизираат ефектите од странските директни инвестиции во земјата

Поголема инклузивност на домашните компании во локалните и регионалните синџири на снабдување со цел да се максимизираат ефектите од странските директни инвестиции во земјата

СВЕЧЕНА ПРОМОЦИЈА НА НОВИТЕ СУВ МОДЕЛИ НА OPEL ВО СКОПЈЕ

СВЕЧЕНА ПРОМОЦИЈА НА НОВИТЕ СУВ МОДЕЛИ НА OPEL ВО СКОПЈЕ

Се поедноставуваат условите за кожарската и текстилната индустрија, полесно ќе можат да аплицираат за планот за економски раст

Се поедноставуваат условите за кожарската и текстилната индустрија, полесно ќе можат да аплицираат за планот за економски раст