26 Април, 2024
0.0299

БЕГАЈТЕ ОД ОВИЕ ПОЛОВЊАЦИ БИДЕЈЌИ ПОСЛЕ НЕ МОЖЕТЕ ДА ГИ ПРОДАДЕТЕ - многумина се залетуваат, па после се каат

Објавено во: Економија 25 Март, 2023

Добивај вести на Viber

Општо познато е дека во нашиот регион најдобро котираат автомобилите на германските производители. Светото тројство не е доведено во прашање, а Volkswagen е репер на пазарот. Делови може да се купат во киоск, демек, се поправаат во секој двор, а кога ќе се објави модел, муштериите се редат. Така беше порано, но сега работите малку се сменија. Сепак, тоа е далеку од тоа дека не е барана стока. Проблемите се на друго место.

Пред вас е листа на половни автомобили кои многу тешко се продаваат, а за жал причината е често субјективна.

Станува збор за модели на автомобили кои често се „егзотични“, но кои поради разни проблеми воопшто не се барани и многу тешко се продаваат.

Италијанска егзотика

Тука не спаѓаат Ferrari и Maserati кои тешко се продаваат поради некои други, пред се финансиски причини, туку поегзотичните модели од Alfa Romeo, Lancia, па дури и Fiat. Воопшто не се лоши автомобили и на списокот има возила кои имаат купувач, но треба да се почека.

На пример, лимузина Алфа опремена со одличен мотор 2.4 JTD обично се продава за „мали пари“, но обично е и истрошен модел кој често има лоша репутација. Штета, бидејќи зачуваните модели би можеле да бидат значително подобри од далеку попопуларните крстосувачи. Тие се сигурни, удобни, богато опремени и многу брзи. Алфа 159 е најбарана, додека 166 ќе биде исклучително тешко да се продаде, дури и по цена што некои купуваат електрични скутери.

Lancia е во уште полоша позиција. Тезата е веќе заборавена, Ypsilon вози малку од нив, па понудата е сведена на Lybre и уште постара Kappa. Влегуваат и неколку Федра. Сите се ок коли, но никој не ги сака, некои дури и бесплатно. Ако се погледне достапноста и цените на користените делови, работите стануваат појасни.

Едноставно тоа се модели кои се малку на пазарот на половни автомобили, малкумина се заинтересирани, па мора да почекате успешна продажба.

Француски луксуз

Иконските автомобили како DS и CX на Citroen, настрана, француските луксузни крстосувачи се најдобри примери за автомобилска инфлација. Нивната цена буквално паѓа на дневна основа, а можат да поминат како половни само по екстремно ниска цена. Тоа не значи дека се лоши, напротив. Renault 25 и Safrane, Citroen XM, Peugeot 605 денес уживаат култен статус и нивните цени се зголемуваат.

Поновите сè уште се катастрофална инвестиција. Понудата е лоша, цената е ниска, а услугите се скапи. Таму најлошо поминуваат Renault Vel Satis и Citroen C6 и речиси е невозможно да се ослободите од нив.

Прекинати брендови и недостапни модели

Со тоа, запомнете уште две правила. Првото е дека можете да заборавите дека лесно ќе се ослободите од моделите од другите пазари. Барем поновите затоа што никој не сака модел за кој нема делови. На пример, американското издание на Ford Focus не е полошо, но ќе чека нов сопственик со месеци.

Во полоша ситуација се само оние кои возат модели на непостоечки брендови. Daewoo, а подоцна и Chevrolet не се голем проблем, но да се има Rover е веќе предизвик за кој малкумина се подготвени. Услугите се скапи, а понудата е оскудна, особено ако зборуваме за понуда на користени делови.

Сопствениците на Saab можат да бидат нешто позадоволни. Иконската марка произведе одлични автомобили, изградени да траат, и тие продолжуваат да траат. Изгледаат одлично, возат уште подобро, но затоа сервисирањето станува се поголем проблем. Ако планирате да продадете, направете го тоа што е можно поскоро.

За крај ги оставивме оригиналните модели кои беа понудени од големите производители во време кога имаа храброст да бидат оригинални.

Ќе споменеме неколку: Jaguar X-Type во караванско издание, Mercedes R класа и Audi A2, кој и во денешни услови е исклучителен автомобил, пишува Index.hr.

Кога ќе се повлече линијата, сето тоа се сведува на едно правило. Ако не сте љубител на одредена марка и модел, а сакате да менувате автомобили - не филозофирајте. Поврзете се со толпата и изберете од прозорците со најголема понуда.

(Kurir.rs/ Index.hr)

Можеби ќе ве интересира

ПОРАЗИТЕЛНО: Приближно 70 отсто од фабриките во Русија се соочуваат со недостиг на работници

ПОРАЗИТЕЛНО: Приближно 70 отсто од фабриките во Русија се соочуваат со недостиг на работници

Бугарскиот „Флекс Кредит“ ќе врти кај должници и ќе бара наплата за компании

Бугарскиот „Флекс Кредит“ ќе врти кај должници и ќе бара наплата за компании

НАЦИОНАЛНО БИРО ЗА ОСИГУРУВАЊЕ: Цената на авто осигурувањето е непроменета од 2008 година, реално е покачувањето

НАЦИОНАЛНО БИРО ЗА ОСИГУРУВАЊЕ: Цената на авто осигурувањето е непроменета од 2008 година, реално е покачувањето

„Алкалоид“ добитник на „Патент на годината за 2023“ за иновативниот „Омепразол“ во течна форма

„Алкалоид“ добитник на „Патент на годината за 2023“ за иновативниот „Омепразол“ во течна форма

Трендафилов: Газдите пријавуваа исчезнување на Непалките зошто им го платија патот до тука

Трендафилов: Газдите пријавуваа исчезнување на Непалките зошто им го платија патот до тука

Кина има за цел да склучи повеќе договори за слободна трговија, ветувајќи зголемена отвореност

Кина има за цел да склучи повеќе договори за слободна трговија, ветувајќи зголемена отвореност

НАЈГОЛЕМИТЕ ЕКОНОМИИ ГИ ПОДБРАА БОГАТАШИТЕ: Милијардерите да плаќаат даноци за да ја надоместат штетата на светот

НАЈГОЛЕМИТЕ ЕКОНОМИИ ГИ ПОДБРАА БОГАТАШИТЕ: Милијардерите да плаќаат даноци за да ја надоместат штетата на светот

СТАНОВИ И КАНЦЕЛАРИИ „ТЕШКИ“ 600 ИЛЈАДИ ЕВРА ОДАТ НА БАРАБАН: еве каков имот нудат банките на продажба

СТАНОВИ И КАНЦЕЛАРИИ „ТЕШКИ“ 600 ИЛЈАДИ ЕВРА ОДАТ НА БАРАБАН: еве каков имот нудат банките на продажба

ССМ НАЈАВИ ПРОТЕСТ ЗА 1 МАЈ: Бараат минималецот да изнесува најмалку 450 евра

ССМ НАЈАВИ ПРОТЕСТ ЗА 1 МАЈ: Бараат минималецот да изнесува најмалку 450 евра