30 Јуни, 2022
0.0265

„Фолксваген“ ја соопшти одлуката: Македонија и Србија отпаднаа

Објавено во: Економија 25 Јуни, 2019

Добивај вести на Viber

Менаџментот на „Фолксваген“ ги дисквалификува Србија и Македонија, а наскоро ќе одлучи меѓу Турција или Бугарија, за инвестиција од околу 2 милијарди евра.Во конкуренција за инвестицијата на германскиот гигант беа Србија, Турција, Бугарија, Романија и Македонија. 

"Фолксваген" ги именуваше Турција и Бугарија како двајца финалисти за локацијата на новата фабрика за автомобили. На почетокот на годината, VW објави дека ќе произведува електрични возила во своите погони во Германија и ќе размисли за менување на производството на одредени модели со конвенционални мотори во фабрика која ќе биде основана некаде во Источна Европа.

Првично, листата на потенцијални домаќини на компанијата вклучуваше пет земји, но компанијата оттогаш го намали изборот до Турција и Бугарија.

Во текот на изминатите три месеци, официјални лица од германскиот производител на автомобили ги посетуваат и одржуваат разговори во двете земји-кандидати. Германскиот Frankfurter Allgemeine Zeitung извести дека Херберт Диес, претседател на одборот на директори на VW, минатата недела престојуваше во посета на Турција, на разговори околу инфраструктурните прашања на една постројка што производителот на автомобили може да ја воспостави во западниот дел на Маниса.

Извештајот, исто така, сугерираше дека Диес најверојатно имал разговори со владини претставници во главниот град Анкара. Според извори, VW може да објави конечна одлука во корист на Турција во рок од две недели. Покрај тоа, во планираната фабрика во Турција, производството на Seat Ateca, Skoda Karoq и други модели е на агендата на компанијата.

Извори, исто така, сугерираат дека планираната фабрика во Маниса ќе има годишен производствен капацитет од 300.000 возила, додека весникот од Германија ја стави големината на инвестицијата од 2 милијарди евра.

Последен пат Турција виде големи инвестиции во автомобилската индустрија во 1997 година од страна на Тојота и Хонда. Во изминатите 22 години, ниту една друга компанија не инвестирала во земјата.

Ако VW произведува модели со висока додадена вредност како што се Passat и Suberb, тоа ќе биде важен чекор напред за Турција.


Можеби ќе ве интересира

Намалување на бројот на работниците во индустријата за 1,7 отсто регистрираше ДЗС

Намалување на бројот на работниците во индустријата за 1,7 отсто регистрираше ДЗС

БЕЗ РАБОТНИЦИ НЕМА КОМПАНИИ, НО БЕЗ КОМПАНИИ НЕМА НИТУ РАБОТНИЦИ

БЕЗ РАБОТНИЦИ НЕМА КОМПАНИИ, НО БЕЗ КОМПАНИИ НЕМА НИТУ РАБОТНИЦИ

Зошто Регулаторната комисија за енергетика ги „закла“ МЕПСО и Електродистрибуција?

Зошто Регулаторната комисија за енергетика ги „закла“ МЕПСО и Електродистрибуција?

МАКЕДОНЕЦОТ ГОРАН АНГЕЛЕСКИ НОВ ГЛАВЕН ФИНАНСОВ ДИРЕКТОР ВО А1 ХРВАТСКА - нов предизвик по долги години искуство во А1 Македонија

МАКЕДОНЕЦОТ ГОРАН АНГЕЛЕСКИ НОВ ГЛАВЕН ФИНАНСОВ ДИРЕКТОР ВО А1 ХРВАТСКА - нов предизвик по долги години искуство во А1 Македонија

Туристички агенции добивале државна помош без решение, туристичките водичи „на отстрел“ од државата

Туристички агенции добивале државна помош без решение, туристичките водичи „на отстрел“ од државата

МЛАДИ РЕВИЗОРИ ЌЕ ЗЕМААТ „ПОМЛАДА“ ПЛАТА - огласи за три вработувања во Државниот завод за ревизија, еве колку е почетниот износ

МЛАДИ РЕВИЗОРИ ЌЕ ЗЕМААТ „ПОМЛАДА“ ПЛАТА - огласи за три вработувања во Државниот завод за ревизија, еве колку е почетниот износ

ФАКТОР НА ДЕНОТ: Oд 1 јули поскапува струјата, Бислимовски вели дека 98,8 отсто од домаќинствата ќе плаќаат 7,4 отсто повеќе

ФАКТОР НА ДЕНОТ: Oд 1 јули поскапува струјата, Бислимовски вели дека 98,8 отсто од домаќинствата ќе плаќаат 7,4 отсто повеќе

Скокна цената на нафтата на светските берзи

Скокна цената на нафтата на светските берзи

Рубљата расте во однос на доларот

Рубљата расте во однос на доларот