18 Ноември, 2019
0.0250

„Фолксваген“ ја соопшти одлуката: Македонија и Србија отпаднаа

Објавено во: Економија 25 Јуни, 2019

Менаџментот на „Фолксваген“ ги дисквалификува Србија и Македонија, а наскоро ќе одлучи меѓу Турција или Бугарија, за инвестиција од околу 2 милијарди евра.Во конкуренција за инвестицијата на германскиот гигант беа Србија, Турција, Бугарија, Романија и Македонија. 

"Фолксваген" ги именуваше Турција и Бугарија како двајца финалисти за локацијата на новата фабрика за автомобили. На почетокот на годината, VW објави дека ќе произведува електрични возила во своите погони во Германија и ќе размисли за менување на производството на одредени модели со конвенционални мотори во фабрика која ќе биде основана некаде во Источна Европа.

Првично, листата на потенцијални домаќини на компанијата вклучуваше пет земји, но компанијата оттогаш го намали изборот до Турција и Бугарија.

Во текот на изминатите три месеци, официјални лица од германскиот производител на автомобили ги посетуваат и одржуваат разговори во двете земји-кандидати. Германскиот Frankfurter Allgemeine Zeitung извести дека Херберт Диес, претседател на одборот на директори на VW, минатата недела престојуваше во посета на Турција, на разговори околу инфраструктурните прашања на една постројка што производителот на автомобили може да ја воспостави во западниот дел на Маниса.

Извештајот, исто така, сугерираше дека Диес најверојатно имал разговори со владини претставници во главниот град Анкара. Според извори, VW може да објави конечна одлука во корист на Турција во рок од две недели. Покрај тоа, во планираната фабрика во Турција, производството на Seat Ateca, Skoda Karoq и други модели е на агендата на компанијата.

Извори, исто така, сугерираат дека планираната фабрика во Маниса ќе има годишен производствен капацитет од 300.000 возила, додека весникот од Германија ја стави големината на инвестицијата од 2 милијарди евра.

Последен пат Турција виде големи инвестиции во автомобилската индустрија во 1997 година од страна на Тојота и Хонда. Во изминатите 22 години, ниту една друга компанија не инвестирала во земјата.

Ако VW произведува модели со висока додадена вредност како што се Passat и Suberb, тоа ќе биде важен чекор напред за Турција.


Можеби ќе ве интересира

УТРИНСКИ ФОКУС: ММФ ги кажа забелешките-Минималната плата нема да ја намали сиромаштијата

УТРИНСКИ ФОКУС: ММФ ги кажа забелешките-Минималната плата нема да ја намали сиромаштијата

НА СРЕДИНАТА НА ДЕКЕМВРИ: Од скенирањето фискални, ќе ќарат тие што скенирале

НА СРЕДИНАТА НА ДЕКЕМВРИ: Од скенирањето фискални, ќе ќарат тие што скенирале

„Уни Банка“ во остра конкуренција го зголеми кредитното портфолио за 10 отсто

„Уни Банка“ во остра конкуренција го зголеми кредитното портфолио за 10 отсто

ИНСПЕКЦИИ: Транспортен и АХВ најмногу удираат по џебот, „Животна средина“ се бори со кривични пријави

ИНСПЕКЦИИ: Транспортен и АХВ најмногу удираат по џебот, „Животна средина“ се бори со кривични пријави

Илија Гечев купи акции во „Макошпед“, на шпедицијата и тргна!

Илија Гечев купи акции во „Макошпед“, на шпедицијата и тргна!

Индустри Сервис подготвува до 9.000 оброци дневно за вработените на пет странски компании во земјата

Индустри Сервис подготвува до 9.000 оброци дневно за вработените на пет странски компании во земјата

ТОП ДРЖАВНИ ДОЛЖНИЦИ: МЖ Транспорт борчи 52 милиони евра

ТОП ДРЖАВНИ ДОЛЖНИЦИ: МЖ Транспорт борчи 52 милиони евра

На колку години ќе се пензионираат Германците?

На колку години ќе се пензионираат Германците?

Во соседна земја 34.000 пензионери секој ден одат на работа

Во соседна земја 34.000 пензионери секој ден одат на работа