01 Јуни, 2023
0.0253

„Фолксваген“ ја соопшти одлуката: Македонија и Србија отпаднаа

Објавено во: Економија 25 Јуни, 2019

Добивај вести на Viber

Менаџментот на „Фолксваген“ ги дисквалификува Србија и Македонија, а наскоро ќе одлучи меѓу Турција или Бугарија, за инвестиција од околу 2 милијарди евра.Во конкуренција за инвестицијата на германскиот гигант беа Србија, Турција, Бугарија, Романија и Македонија. 

"Фолксваген" ги именуваше Турција и Бугарија како двајца финалисти за локацијата на новата фабрика за автомобили. На почетокот на годината, VW објави дека ќе произведува електрични возила во своите погони во Германија и ќе размисли за менување на производството на одредени модели со конвенционални мотори во фабрика која ќе биде основана некаде во Источна Европа.

Првично, листата на потенцијални домаќини на компанијата вклучуваше пет земји, но компанијата оттогаш го намали изборот до Турција и Бугарија.

Во текот на изминатите три месеци, официјални лица од германскиот производител на автомобили ги посетуваат и одржуваат разговори во двете земји-кандидати. Германскиот Frankfurter Allgemeine Zeitung извести дека Херберт Диес, претседател на одборот на директори на VW, минатата недела престојуваше во посета на Турција, на разговори околу инфраструктурните прашања на една постројка што производителот на автомобили може да ја воспостави во западниот дел на Маниса.

Извештајот, исто така, сугерираше дека Диес најверојатно имал разговори со владини претставници во главниот град Анкара. Според извори, VW може да објави конечна одлука во корист на Турција во рок од две недели. Покрај тоа, во планираната фабрика во Турција, производството на Seat Ateca, Skoda Karoq и други модели е на агендата на компанијата.

Извори, исто така, сугерираат дека планираната фабрика во Маниса ќе има годишен производствен капацитет од 300.000 возила, додека весникот од Германија ја стави големината на инвестицијата од 2 милијарди евра.

Последен пат Турција виде големи инвестиции во автомобилската индустрија во 1997 година од страна на Тојота и Хонда. Во изминатите 22 години, ниту една друга компанија не инвестирала во земјата.

Ако VW произведува модели со висока додадена вредност како што се Passat и Suberb, тоа ќе биде важен чекор напред за Турција.


Можеби ќе ве интересира

Бектеши најави колкаво поскапување на струјата се очекува

Бектеши најави колкаво поскапување на струјата се очекува

Бесими: Во преговори сме со американска државна банка да го финансира проектот на „Бехтел и Енка“

Бесими: Во преговори сме со американска државна банка да го финансира проектот на „Бехтел и Енка“

Бојан Маричиќ: ЕУ по втор пат прашува за „Бехтел и Енка“

Бојан Маричиќ: ЕУ по втор пат прашува за „Бехтел и Енка“

Поголемиот буџет донесе рекордни исплати за политичките партии

Поголемиот буџет донесе рекордни исплати за политичките партии

ОД ЕДНА ЕВРОПСКА ЗЕМЈА „ИЗВИРА“ ЛИТИУМ: Ќе отвораат рудници и ќе се зголемува производството на електрични возила

ОД ЕДНА ЕВРОПСКА ЗЕМЈА „ИЗВИРА“ ЛИТИУМ: Ќе отвораат рудници и ќе се зголемува производството на електрични возила

ПАДНА ЦЕНАТА НА НАФТАТА НА СВЕТСКИТЕ БЕРЗИ: Загрижувачките вести од Кина го „срушија“ барелот

ПАДНА ЦЕНАТА НА НАФТАТА НА СВЕТСКИТЕ БЕРЗИ: Загрижувачките вести од Кина го „срушија“ барелот

ПАДНАА ИНДЕКСИТЕ НА ВОЛСТРИТ: Инвеститорите стравуваат од зголемување на каматните стапки

ПАДНАА ИНДЕКСИТЕ НА ВОЛСТРИТ: Инвеститорите стравуваат од зголемување на каматните стапки

„Фактор анализа“: Од 10 до 110! Кои се најголемите трговци на големо во Македонија?

„Фактор анализа“: Од 10 до 110! Кои се најголемите трговци на големо во Македонија?

Кина го лансираше Шенжу-16, вселенски брод со екипаж на 5-месечни интензивни задачи во вселенската станица

Кина го лансираше Шенжу-16, вселенски брод со екипаж на 5-месечни интензивни задачи во вселенската станица