Групацијата „Адрис“ постигна 10 отсто повисока нето добивка
Објавено во: Мои пари 03 Август, 2018
Вкупниот приход на туристичката компанија Adris Group во истиот период изнесуваше 2,77 милијарди куни, што е за девет проценти повеќе во однос на истиот период минатата година. Приходите од продажба на стоки и услуги беа 2,23 милијарди куни или 21 отсто повисоки.
"И во услови на пад на хрватската економија и општиот негативен став кон претприемништвото, тоа прави смисла да се инвестира во вештини и да се изберат најдобрите луѓе. Адрис ја отвора можноста за нова генерација на вработени", рече претседателот на Управниот одбор на Адрис, Анте Влаховиќ.
Туристичката компанија во составот на групата Maister во првата половина организирала за 13 отсто повеќе ноќевања отколку во првата половина на минатата година, а осум отсто поголема продажба на услугата сместување, додека зголемување на просечната цена од пет проценти. Оперативните приходи од оперативни активности, исто така, се зголемија за 13 отсто и достигнаа 353,2 милиони куни.
Туристички дел од групата интензивно инвестираше во реконструкција и зголемување на квалитетот на постојните производи, да стојат надвор од компанијата, во тек е изградба на хотел Парк, а продолжуваат и инвестициите во камповите. Вкупната инвестиција во 2018 година се проценува на над 500 милиони куни.
Cromaris оствари нето добивка од 12,3 милиони куни
Cromarsi оствари нето добивка од 12,3 милиони куни во првата половина, што е за 54 отсто повеќе во однос на истиот период минатата година.
Исто така, беа остварени продажби од 3.726 тони, што е за 12 отсто повисоко. На извозните пазари, растот на обемот изнесуваше 16 отсто, што укажува на натамошно зголемување на интернационализацијата на работењето.
Cromaris 82 отсто од продажбата и приходите му се од транските пазари.
Приходите од продажба на производи со висока додадена вредност, пред сè свежо исчистени и спакувани риби, филети и кожи, се зголемени за 55 проценти. Во моментов, тие сочинуваат околу 40 проценти од вкупната продажба, што е во согласност со стратегијата за диференцијација на производи на Cromaris. Исто така, имаше пораст на просечните цени од два проценти, што доведе до зголемување од 14 отсто во приходите од продажба.
Croatia осигурување: нето добивка 215 милиони куни
Во првите шест месеци, Croatia осигурување оствари нето добивка од 215 милиони куни, што е двојно повеќе во истиот период лани кога нето добивката изнесувала нешто повеќе од 101 милиони куни. Адрис истакнува дека компанијата сè уште има водечка позиција на хрватскиот пазар со вкупен удел од 31,9 проценти.
Во првата половина вкупната бруто полисирана премија во износ од $ 1,7 милијарди долари е за седум отсто повеќе во однос на истиот период минатата година. Бруто полисираната премија на ниво на Групацијата е над 2 милијарди куни и е за осум отсто повисока од минатата година.
Комбинираниот сооднос на редовното работење на Групацијата, како еден од клучните индикатори за деловна ефикасност, е речиси седум процентни поени подобар од лани и изнесува 91.4.
Во јуни оваа година беа потпишани договори за купување на 100 отсто од акциите на Central осигурување и Тестинг групата во Босна и Херцеговина. Croatia осигурување со својот вкупен удел на пазарот за полиси на 13 отсто станува лидер во Босна и Херцеговина.
Ова е, како што изјави Арис, дел од процесот на зајакнување на лидерската позиција на регионалните пазари.