Хрват наплаќа и од македонски ресторани по 200 евра за да им го билда рејтингот на TripAdvisor
Објавено во: Економија 26 Септември, 2018
Денис Иванчиќ, 50-годишник од ИСтра е сопственик на агенција за дигиталen маркетинг кој им наплаќа на рестораните од регионот по 200 евра месечно за да им најде клиенти од кои ќе добива пофалби и на тој начин да се билда нивниот рејтинг на TripAdvisor.
- Мојата компанија е единствената компанија во Хрватска, но и во поширокиот регион, која легално се занимава со овој бизнис - вели Иванчиќ, koj детално го објаснува бизнисот со кој се занимава и обезбедува увид во дигиталниот пазар и осврти на социјалните мрежи.
- Pочнавме да работиме во 2015 година и иако имаме голем број успешни проекти и соработки, имаме млада компанија. Не би било добро за мене да ги откријам нашите клиенти, но верувам дека работиме со најдобрите ресторани. Бидејќи можете да го имате најдобриот производ во светот, но ако не се рекламите, нема да успеете - вели Иванчиќ, кој е ИТ експерт.
Вели дека најмногу ресторани-клиенти има во Истра, неколку во Риека и неколку во Загреб, кога станува збор во Хрватска, но има и подружници кои работат за него во Србија и Украина.
- Иако имавме барања, не сакаме да правиме негативни критики. Не сакаме да го сториме тоа - вели Иванчиќ, кој е свесен дека низ светот има агенции кои нудат негативни критики против конкурентите.
За него работат вкупно 27 вработени, а компанијата се прошири надвор од границите на Хрватска и има филијали во Словенија, Украина, Србија и САД.
- Во Украина имам тим од дури 17 вработени. За сега се работи со клиенти од Хрватска, Словенија, Босна и Херцеговина, Србија, Македонија и Украина - наведува Иванчиќ, додавајќи дека најдобар оперативен гранки во Хрватска, а потоа и во Србија, поради тоа што има само неодамна почна да работи.
- Имам тим кој бара социјални мрежи и ги наоѓа луѓето кои биле во ресторанот како клиенти, па потоа пишувале, коментирале, објавиле статус или слика. Ние им испраќаме порака дали биле во ресторанот и дали се задоволни. Ги прашуваме дали сакаат да го споделат своето искуство и статус на TripAdvisor - објаснува тој. Овој пристап, наводно, се покажал како одличен.
- На нашите ресторани им се доволни две или три такви позитивни критики месечно за да се зголеми рејтингот. Нема потреба од лажење - објаснува тој.