29 Април, 2024
0.0364

Кој ќе земе 13 милиони евра да ја контролира градбата на автопатот Кичево – Охрид?

Објавено во: Економија 11 Декември, 2018

Добивај вести на Viber

Со најновиот договот за дополнителни услуги надзорот за изградбата на најскапиот македонски  автопат ќе чини повеќе од 13 милиони евра. По првичниот договор на вредност од 10 милиони евра, сега со непосредна спогодба Јавното претпријатие за државни патишта работата повторно ја даде на носителот на набавка Градежен институт Македонија за 3 милиони евра

Градежен институт „Македонија“ (ГИМ)  е носител на набавката во која ќе добие 3 милиони евра од Јавното претпријатие за државни патишта (ЈПДП) за дополнителни услуги за надзор врз изградбата на автопатот Кичево – Охрид. ЈПДП и ГИМ склучија договор во постапка со преговарање без да биде објавен оглас. Со оваа набавка што ја доби ГИМ вкупната вредност на бизнисот што го имаат за надзор врз изградбата на автопатот надмина 13,1 милиони евра.

Деталите за тоа зошто ЈПДП одел на избор со преговарање без објава на тендер се достапни на следниот линк.

Според официјалните достапни објавени податоци (кои можат да се најдат на агрегаторот time.mk) се гледа дека ГИМ е носител на набавката и настапува заедно со две друштва со ограничена одговорност и тоа: Евро консалтинг ДОО Скопје и ГЕИНГ Кребс унд Кифер Интернешнл ДОО Скопје.

Всушност наједноставно речено новата набавка остварена со постапка за преговарање значи анекс на договорот што ГИМ го има со ЈПДП и се однесува на надзор врз изградбата на новиот автопат.  Договорот меѓу ЈПДП и ГИМ и партнерите ќе важи од 15 ноември до 30 јуни 2023 година. Со новите детали од договорот е уредено дека надзорот е ангажиран  во фазата пред изградба (3 месеци), фазата на изградба до 30 јуни 2021 година и фазата по изградба во кои е офатен гарантен период од 24 месеци заклучно со 30 јуни 2024 година.

Кој е ГИМ?

ГИМ е акционерско друштво кое лани имало приходи од продажба во износ од 7,95 милиони евра. Нето добивката на крајот на минатата година му е 1 милион евра. Основни дејности на ГИМ се техничките испитувања и анализи и архитектонски и инженерски активности и соодветни технички услуги. ГИМ е средно голема македонска компанија која лани вработувала 263 лица. ГИМ има два доминантни акционери од кои првиот е „Сервис Петрол ДОО“ Скопје со 43,78 отсто од акциите со право на глас и „АУТО АС ДОО“ Скопје со 39,3 отсто сопственост врз акциите. 


Р.Ф.

Можеби ќе ве интересира

ПАК НА ПРОТЕСТИ: Вработените во Фондот за здравство бараат повисоки плати

ПАК НА ПРОТЕСТИ: Вработените во Фондот за здравство бараат повисоки плати

МФ: Комисијата за осигурување од автомобилска одговорност бара да се стават во мирување одлуките на друштвата за осигурување

МФ: Комисијата за осигурување од автомобилска одговорност бара да се стават во мирување одлуките на друштвата за осигурување

Чилеанците не можат да издржат, го намалија бројот на работни часови

Чилеанците не можат да издржат, го намалија бројот на работни часови

АЛКАЛОИД СО НОВ УСПЕХ: продажбата за првите три месеци се зголемила за 13 проценти, инвестиции од 4,8 милиони евра

АЛКАЛОИД СО НОВ УСПЕХ: продажбата за првите три месеци се зголемила за 13 проценти, инвестиции од 4,8 милиони евра

За да увезуваме возила сме платиле многу поголем данок

За да увезуваме возила сме платиле многу поголем данок

КОИ ДРЖАВНИ СЛУЖБЕНИЦИ МОЖАТ ДА СЕ ПОФАЛАТ СО ДЕБЕЛИ ПЛАТИ – се жалат дека им фалат колеги, многумина би сакале да се на нивно место

КОИ ДРЖАВНИ СЛУЖБЕНИЦИ МОЖАТ ДА СЕ ПОФАЛАТ СО ДЕБЕЛИ ПЛАТИ – се жалат дека им фалат колеги, многумина би сакале да се на нивно место

ПРОДАВАЧКА ДОБИЛА ОТКАЗ ПОСЛЕ 68 ГОДИНИ РАБОТА - поради работата не одела ни на меден месец, граѓаните во солзи

ПРОДАВАЧКА ДОБИЛА ОТКАЗ ПОСЛЕ 68 ГОДИНИ РАБОТА - поради работата не одела ни на меден месец, граѓаните во солзи

ЕУ ВОВЕДУВА НОВИ ПРАВИЛА: Голем дел од амбалажата што сега ја знаеме, до 2023 година веќе нема да изгледа исто

ЕУ ВОВЕДУВА НОВИ ПРАВИЛА: Голем дел од амбалажата што сега ја знаеме, до 2023 година веќе нема да изгледа исто

НЕ Е МАРАТОНЕЦ, НО ТРЧА СО БРЗИНА ОД 6 КИЛОМЕТРИ НА ЧАС - Тиангонг е хуманоиден робот кој се движи како ниеден досега

НЕ Е МАРАТОНЕЦ, НО ТРЧА СО БРЗИНА ОД 6 КИЛОМЕТРИ НА ЧАС - Тиангонг е хуманоиден робот кој се движи како ниеден досега