Добивај вести на Viber
Ново истражување на кое работат научниците на Тојота се базира на употреба на магнезиум, наместо на литиум. Магнезиумот е честа појава, но трабе да се усоврши работата на таков вид на батерија.
Поевтини и поефикасни батерии од оние кои моментално се користат во автомобилите може наскоро да значи значително намалување на цената на електричени автомобили. Истражувачите на Тојота веруваат дека се на пат да развијат батерија која ќе понуди поголем капацитет. Иако тековната литиум-јонска батерија е лесна, силна и обезбедува солидно забрзување и опсег, исто така е и скапа. Батерија за на Nissan Leaf чини околу 70.000 куни, а нивниот досег е околу 220 километри. Затоа истражувачите работат да се развие батерија за користење на магнезиум наместо на литиум што би можело да донесе поевтини батерии.
* Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2024 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.