08 Март, 2025
0.0360

Преку приватно здравствено осигурување до зголемена продуктивност на вработените

Објавено во: Мои пари 13 Септември, 2024

Добивај вести на Viber

Во современиот деловен свет, приватното здравствено осигурување не е само придобивка, туку стратешки императив за компаниите кои имаат за цел да негуваат посветена, продуктивна работна сила. Од поттикнување на лојалноста на вработените до зголемување на продуктивноста, предностите од обезбедувањето приватно здравствено осигурување се длабоки и повеќеслојни.

Приватното здравствено осигурување значително влијае на задоволството од работата. Работодавците кои инвестираат во сеопфатно здравствено осигурување покажуваат дека ја ценат благосостојбата на своите вработени, што може да доведе до зголемена безбедност на работното место и морал. Ова е особено релевантно во индустриите каде конкуренцијата за талентирани екипи во компанијата е жестока, а квалитетот на здравствените придобивки може да ги поколеба одлуките на потенцијалните идни вработувања.

Здравите вработени се инхерентно попродуктивни. Редовниот пристап до превентивна нега и медицински услуги, олеснет со квалитетно приватно здравствено осигурување обезбедено од работодавачот, гарантира дека работниците ќе бидат поангажирани во нивните улоги. Според разни студии иницијативите за превентивна приватна здравствена заштита доведуваат до намалување на отсуството од работа и зголемување на севкупната продуктивност.

На денешниот пазар на труд, квалификуваните поединци често го земаат предвид квалитетот на здравствените придобивки при изборот на нивниот работодавец. Силен план за вакво осигурување може да биде одлучувачки фактор правејќи ги компаниите кои ги нудат овие поволности попривлечни. Компаниите кои обезбедуваат приватно здравствено осигурување генерално се сметаат за повеќе насочени кон вработените, зголемувајќи ја нивната репутација и атрактивност како работодавци. Истовремено овие компании се сметаат за поодговорни бидејќи нудат безбедна работна средина. Преку покривање на здравствените потреби, компаниите ги минимизираат ризиците поврзани со повредите и болестите на работното место, намалувајќи ги потенцијалните правни и финансиски реперкусии.

Најчесто фирмите склучуваат договор со осигурителната компанија за одреден број вработени (10, 20, понекогаш и повеќе) и со овој договор добиваат ограничен буџет за медицински трошоци кој осигурителната компанија однапред го одредува. Во овој договор се вклучени повеќето (но не сите) основни и напредни медицински услуги, кои вработениот ги има на увид уште при потпишувањето на договорот за право на користење на приватно здравствено осигурување, а кои може да се дознаат во било кој момент преку контактирање на осигурителната компанија.

Силна култура на грижа може да влијае не само на тоа како вработените го перципираат својот работодавец, туку и на тоа како пошироката јавност ја гледа компанијата. Оваа позитивна репутација може да биде инструментална за привлекување нови таленти и одржување на конкурентна предност на пазарот. Бизнисите се повеќе се насочуваат кон иднината каде што благосостојбата на вработените е сè поголем приоритет и здравственото осигурување станува клучен елемент на атрактивниот пакет за вработување.

пр објава

Можеби ќе ве интересира

Осмомартовски базар на ракотворби во Дајмонд мол

Осмомартовски базар на ракотворби во Дајмонд мол

НЛБ Банка и Економскиот факултет-Скопје потпишаа меморандум за соработка: „Нови можности за студентите и развој на младите таленти“

НЛБ Банка и Економскиот факултет-Скопје потпишаа меморандум за соработка: „Нови можности за студентите и развој на младите таленти“

Промоција на посниот готвач „Ајде да јадеме“ од нутриционистот Антонио Велковски

Промоција на посниот готвач „Ајде да јадеме“ од нутриционистот Антонио Велковски

ЗЕГИН по втор пат организира хуманитарна трка

ЗЕГИН по втор пат организира хуманитарна трка

Рокот за пријавување на зелени и одржливи проекти за конкурсот ,,{ЗАЕДНО} до зелени идеи“ на dm истекува на 21 март

Рокот за пријавување на зелени и одржливи проекти за конкурсот ,,{ЗАЕДНО} до зелени идеи“ на dm истекува на 21 март

Публицис Груп Скопје добитник на две награди од BEAM Фестивал 2025

Публицис Груп Скопје добитник на две награди од BEAM Фестивал 2025

Штедете без ограничувања, со пристап до вашите средства во секое време

Штедете без ограничувања, со пристап до вашите средства во секое време

Македонски Телеком започнува осмомартовска иницијатива за поддршка на жените - жртви на семејно насилство

Македонски Телеком започнува осмомартовска иницијатива за поддршка на жените - жртви на семејно насилство

Сигурна во секој чекор со Халк Осигурување

Сигурна во секој чекор со Халк Осигурување