УНИБанка со плаќања без надомест за трансакции во денари за оние кои користат електронско и мобилно банкарство
Објавено во: Економија 18 Март, 2020
Во овој предизвикувачки период за сите нас УНИБанка ја донесе одлуката за
клиентите- физички лица, корисници на услугата електронско и мобилно банкарство,
плаќањата да се без надомест за трансакции во денари.
Со користење на електронското и мобилното банкарство клиентите ќе имаат можност да
ги извршуваат сите банкарски трансакции од дома, директно преку својот мобилен
телефон или компјутер. Тоа овозможува едноставно и практично користење на
банкарските услуги во секое време и од секое место.
Со мобилната апликацијата My Unibank, клиентите можат брзо, лесно и сигурно да
ги проверат состојбите на банкарските сметки и депозитите, да вршат плаќања во реално
време со еден клик на својот мобилен телефон. УНИБанка континуирано ја надоградува
оваа услуга, отсега клиентите имаат можност сами да отворат трансакциска и депозитна
сметка, како и самостојно да ги надополнувате депозитите во секое време, брзо, лесно и
сигурно.
Ви овозможуваме заштеда на време, средства и можност да ги завршите Вашите
банкарски обврски 24 часа на ден, седум дена во неделата, без дополнителна посета на
експозитурите. Во исто време, клиентите на банката имаат пристап и информации за
салдата на кредитните и дебитните картички и можат многу лесно да го пронајдат
најблискиот банкомат за подигнување на готовина.
„ Ништо не е невозможно. Можеме да направиме сè ако се трудиме доволно - Остани
дома е нашата порака ! Сите новости, информации како и вашите прашања може да ни ги
испраќате на социјалните мрежи, на веб страницата www.unibank.mk, и на телефонскиот
број 02/3286 100 ,02 3111 111 ″. – изјавуваат од Банката.