Добивај вести на Viber
Oсиромашувањето на европските потрошувачи е причината поради која произведувачите се’ почесто лансираат поевтини трговски марки наречени “популарно позиционирани производи“ (ППП).
Нова жртва на кризата е потрошувачката на домаќинствата која во Франција паднала за 0,2 отсто во октомври, според податоците на ИНСЕЕ, француски завод за статистика, а намалени се и трошоците за храна и козметика кои најдолго време му оддолеале на падот.
Сепак големите брендови не се изненадени од оваа сиромашна состојба во која се наоѓаат потрошувачите, пишува францускиот “При мач“. Уште од 2009 година познатите светски компании излегуваат на пазарот со нови трговски марки, поевтини од традиционалните. Некои на почетокот се наменети само за земјите во развој, пред да бидат комерцијализирани во Европа, објаснува Ив Марен од консултантската куќа “Курт Салмон“.
Овие “популарно позиционирани производи“, според терминологијата во маркетингот, им овозможуваат на произведувачите да не ја деградираат цената и квалитетот на главните марки, истакнува Марен.
Така во 2009 година на ултра конкурентниот пазар на пелени за бебиња компанијата П&Г, светска марка број еден во оваа бранша заедно со Памперс, лансираше 20 отсто поевтина марка “Памперс симпли драј“.
Успешен пример за прилагодување на тенденциите на пазарот е и компанијата Нестле со својот поевтин производ за масовна потрошувачка Нескафе три во едно.
Гиганти од агробизнисот се обидуваат да се спротистават на последиците од опаѓањето на куповната моќ со бројни акции за потрошувачите, вели Марен, додавајќи дека, според наводите на претставниците на групата Карфур, францускиот синџир на хипермаркети, некои производи, како што се пелени и детергенти, понекогаш се продаваат по фабричка цена.
* Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2024 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.