25 Април, 2024
0.0333

„Грдите се новите убави“, бизнисот со модели цвета!

Објавено во: Стил 25 Јануари, 2013

Добивај вести на Viber

Сопственикот на Агенцијата за грди модели, Марк Френч разви вистински бизнис со идејата за ангажирање на не така убави луѓе кои изгледаат многу поинаку од типичните манекени.

Не постои конкретен критериум колку моделите треба да бидат грди затоа што Френч истакнува дека е многу важно да го покажат нивниот карактер.

„Бараме се, од ектремно слаби, дебели, високи и ниски. Никогаш не знаеме точно каков модел треба додека не влезе на врата, затоа што најважно е со што тие ќе се претстават, каков им е карактерот. Нашите модели учествувале во кампањата за „Келвин Клајн“ и фотографирани се за италијанскиот „Вог“, а работата цвета, рече Френч.

Модната и маркетинг индустријата полиде по моделите на Финч. Тие се најдоа и во филмовите и на ТВ рекламите.

„Грдите се новите убави“, вели Френч.

Можеби ќе ве интересира

Мемедоски е македонскиот претставник на „Светскиот избор за Мис и Мистер за глуви“ во Прага: Бог ме направил различен од другите, но ми подарил повеќе таленти

Мемедоски е македонскиот претставник на „Светскиот избор за Мис и Мистер за глуви“ во Прага: Бог ме направил различен од другите, но ми подарил повеќе таленти