Измама од две евра завладеа со социјалните мрежи: Еве како да ја препознаете
Објавено во: Економија 16 Јуни, 2024
Начинот на работа што се користи за извршување на измамата од две евра во суштина е многу едноставен. Измамниците, имено, прво создаваат лажни страници на социјалните мрежи многу слични на официјалните страници на добро познатите и етаблирани синџири за потрошувачка електроника.
Изминативе недели се чини дека на Фејсбук и Инстаграм завладеа таканаречената измама од две евра, која се однесува на тоа дека на корисниците им се нуди да купуваат електронски производи за само две евра.
За да не паднете во таа измама и вие, треба да обрнете внимание на некои детали кои јасно ги разликуваат автентичните реклами од лажните.
Модусот на работа со кој се изврши измамата од две евра е концептуално многу едноставен, пишува Геопоп, а пренесува Вечерњи. Измамниците, имено, прво создаваат лажни страници на социјалните мрежи многу слични на официјалните страници на добро познатите и етаблирани синџири за потрошувачка електроника.
Тие потоа на корисниците им нудат „неверојатни“ понуди, кои обично се состојат од купување производи со номинална вредност од неколку стотици евра, значително намалени и достапни за само две евра.
Се разбира, доколку корисникот „загризе“ и кликне на врската што го носи да внесе информации за плаќање, или какви било лични податоци, измамата всушност ја постигнала својата цел - да извлече пари од несреќната жртва и/или да украде лични информации што може потоа да ги препродава на Dark Web.
Како да препознаете измама
Објавата има сензационален тон: доколку забележите голем број извичници во текстот на објавата и прекумерна употреба на сензационални термини, како што се „големи попусти“, „искористете го последниот производ“ и други, постои голема веројатност дека огласот е лажен.
Објавата содржи синтаксички или граматички грешки: понекогаш измамниците можеа да создадат порака на еден јазик (на пример англиски) и да ја преведат на многу други (вклучувајќи италијански) без да обрнат внимание на можните синтаксички и граматички грешки што често ги прават онлајн преведувачите.
Страницата или профилот не е потврден: „синиот чек“ на Фејсбук страницата на компанијата или сметката на Инстаграм служи како потврда за заедницата дека станува збор за потврдена сметка. Во отсуство на овој мал (но значаен) детал, речиси е сигурно дека имате работа со лажна сметка.
Рекламираните производи се попусти без добра причина: бидејќи не е профитабилно за некој да подарува производи, ако понудата е премногу добра за да биде вистинита, веројатно ни ни е.