18 Јануари, 2025
0.0286

Како трговците не тераат да купуваме повеќе?!

Објавено во: Мои пари 23 Септември, 2013

Добивај вести на Viber

Скапите производи се ставаат на ниво на очите, се поставуваат колички за пазарење за деца , има идеална температура - супер маркетите внимаваат на работите кои ќе ве натера да дадете повеќе пари од вашиот џеб. Триковите се различни. Луѓето главно одат во супермаркет , за да купуваат храна. Сепак , во повеќето големи продавници се нудат и други производи од секојдневниот живот , кои ако се распределени на вистински начин, низ сите полици во продавницата, а не само на еден штанд , шансата да бидат купени е поголема. Специјалните колички за деца не се само симпатична работа за децата додека нивните родители купуваат. Тие ги поттикнуваат децата исто така да избираат производи, кои сакаат да им бидат купени од страна на нивните родители. Клиентите ги поврзуваат пазарите за зеленчук и овошје , кои се од локално производство , со позитивните асоцијации и доверба кон продавачите . Токму затоа супермаркетите нудат овошје и зеленчук уште на влезот на продавницата за да се постигне духот на овие пазари. Супермаркетите ставаат поголеми колички за пазарење, кои клиентите треба да ги наполнат . Кога количката не е целосно полна, клиентите имаат чувство дека не купиле доволно и продолжуваат да ја полнат со нови и нови производи. Поголем дел од луѓето пишуваат со деска рака, па се чувствуваат поудобно , ако движењето низ маркетот е кон лево. 19 степени- ова е идеална температура за клиентите. Ако е потопло , клиентот го забавува процесот на донесување одлуки . Ако е студено , ќе сака да пазарува побрзо и да си замине од продавницата. Супермаркетите не се тематски наредени само за да се олесни изборот за клиентите , но и за да ги охрабрат да купуваат повеќе. Ако сакате да купите паста , можете секогаш да видите неколку вида сос од домати во непосредна близина до тестенините. Супермаркетите потпираат и на мрзеливоста на нивните клиенти. Додека најевтините производи се ставени на најниските полици , тогаш најскапите се ставени на нивото на очите - па да не мора да се наведнувате дополнително за нив . Промоциите и намалените производи вообичаено седат на средината на маркетот. Цената е пониска кај поголемо количество купени производи . Ова правило на секојдневниот бизнис се користи и во супермаркетите. При групирање на производи во големи количини на полиците во продавницата , клиентите остануваат со чувство дека направиле добра зделка .

Можеби ќе ве интересира

ВОЗИЛОТО НА БРАКО ЧИСТИ СНЕГ РАМО ДО РАМО СО ТЕШКАТА МЕХАНИЗАЦИЈА НА КОМУНАЛЕЦ-НЕГОТИНО

ВОЗИЛОТО НА БРАКО ЧИСТИ СНЕГ РАМО ДО РАМО СО ТЕШКАТА МЕХАНИЗАЦИЈА НА КОМУНАЛЕЦ-НЕГОТИНО

На пациент од Либија за еден ден му беа извршени сите потребни прегледи во Клиника Жан Митрев

На пациент од Либија за еден ден му беа извршени сите потребни прегледи во Клиника Жан Митрев

Голем интерес за посета на атрактивните археолошки локалитети во Туркије

Голем интерес за посета на атрактивните археолошки локалитети во Туркије

Цените на 100 производи во ВЕРО се замрзнати, Министерството за економија ја поздрави иницијативата

Цените на 100 производи во ВЕРО се замрзнати, Министерството за економија ја поздрави иницијативата

Зајакнување на семејните бизниси од генерација на генерација низ целиот свет

Зајакнување на семејните бизниси од генерација на генерација низ целиот свет

Халкбанк доби меѓународната потврда за извонредност со две награди од Global Banking & Finance Awards

Халкбанк доби меѓународната потврда за извонредност со две награди од Global Banking & Finance Awards

Линијата на хотелски телевизори на Samsung за 2025 година го воведува наградуваниот The Frame и Google Cast во хотелскиот сектор, редефинирајќи ги луксузот и иновациите

Линијата на хотелски телевизори на Samsung за 2025 година го воведува наградуваниот The Frame и Google Cast во хотелскиот сектор, редефинирајќи ги луксузот и иновациите

ВЕРО со 100 производи со замрзнати цени во следните шест месеци

ВЕРО со 100 производи со замрзнати цени во следните шест месеци

РЕКОРДЕН ДЕКЕМВРИ СО ВЛТ ДОБИВКИ: МИЛИОН И ТРИСТА ИЛЈАДИ ЕВРА ИСПЛАТИ ВИДЕОЛОТАРИЈА КАСИНОС АВСТРИЈА НА ИГРАЧИТЕ

РЕКОРДЕН ДЕКЕМВРИ СО ВЛТ ДОБИВКИ: МИЛИОН И ТРИСТА ИЛЈАДИ ЕВРА ИСПЛАТИ ВИДЕОЛОТАРИЈА КАСИНОС АВСТРИЈА НА ИГРАЧИТЕ