29 Јуни, 2024
0.0276

Како трговците не тераат да купуваме повеќе?!

Објавено во: Мои пари 23 Септември, 2013

Добивај вести на Viber

Скапите производи се ставаат на ниво на очите, се поставуваат колички за пазарење за деца , има идеална температура - супер маркетите внимаваат на работите кои ќе ве натера да дадете повеќе пари од вашиот џеб. Триковите се различни. Луѓето главно одат во супермаркет , за да купуваат храна. Сепак , во повеќето големи продавници се нудат и други производи од секојдневниот живот , кои ако се распределени на вистински начин, низ сите полици во продавницата, а не само на еден штанд , шансата да бидат купени е поголема. Специјалните колички за деца не се само симпатична работа за децата додека нивните родители купуваат. Тие ги поттикнуваат децата исто така да избираат производи, кои сакаат да им бидат купени од страна на нивните родители. Клиентите ги поврзуваат пазарите за зеленчук и овошје , кои се од локално производство , со позитивните асоцијации и доверба кон продавачите . Токму затоа супермаркетите нудат овошје и зеленчук уште на влезот на продавницата за да се постигне духот на овие пазари. Супермаркетите ставаат поголеми колички за пазарење, кои клиентите треба да ги наполнат . Кога количката не е целосно полна, клиентите имаат чувство дека не купиле доволно и продолжуваат да ја полнат со нови и нови производи. Поголем дел од луѓето пишуваат со деска рака, па се чувствуваат поудобно , ако движењето низ маркетот е кон лево. 19 степени- ова е идеална температура за клиентите. Ако е потопло , клиентот го забавува процесот на донесување одлуки . Ако е студено , ќе сака да пазарува побрзо и да си замине од продавницата. Супермаркетите не се тематски наредени само за да се олесни изборот за клиентите , но и за да ги охрабрат да купуваат повеќе. Ако сакате да купите паста , можете секогаш да видите неколку вида сос од домати во непосредна близина до тестенините. Супермаркетите потпираат и на мрзеливоста на нивните клиенти. Додека најевтините производи се ставени на најниските полици , тогаш најскапите се ставени на нивото на очите - па да не мора да се наведнувате дополнително за нив . Промоциите и намалените производи вообичаено седат на средината на маркетот. Цената е пониска кај поголемо количество купени производи . Ова правило на секојдневниот бизнис се користи и во супермаркетите. При групирање на производи во големи количини на полиците во продавницата , клиентите остануваат со чувство дека направиле добра зделка .

Можеби ќе ве интересира

ЕЛЕНА ЛУКА со спектакуларно Bridal Show во „Цар Самуил“: Ноќ на емоции, висока мода и убавина

ЕЛЕНА ЛУКА со спектакуларно Bridal Show во „Цар Самуил“: Ноќ на емоции, висока мода и убавина

Стефан Стојановиќ од „Макпетрол“ освои сребро на Светската младинска карате-лига во Пореч

Стефан Стојановиќ од „Макпетрол“ освои сребро на Светската младинска карате-лига во Пореч

Прокредит банка со нова модернизирана филијала во Кавадарци

Прокредит банка со нова модернизирана филијала во Кавадарци

Книжевно летно освежување од „Арс Ламина“

Книжевно летно освежување од „Арс Ламина“

Halk EZ – нов банкарски пакет прилагоден на животниот стил на младите

Halk EZ – нов банкарски пакет прилагоден на животниот стил на младите

ПОСТАВЕН КАМЕН-ТЕМЕЛНИК НА ПРВИОТ МАЛОПРОДАЖЕН ПАРК “Fashion Park Triangla” ВО ИСТОЧНИОТ ДЕЛ НА СКОПЈЕ, ОПШТИНА ГАЗИ БАБА

ПОСТАВЕН КАМЕН-ТЕМЕЛНИК НА ПРВИОТ МАЛОПРОДАЖЕН ПАРК “Fashion Park Triangla” ВО ИСТОЧНИОТ ДЕЛ НА СКОПЈЕ, ОПШТИНА ГАЗИ БАБА

Samsung и француските визионери Рејмонд и Симон Депардон внесуваат свеж поглед на спортовите на Олимписките и Параолимписките игри во Париз 2024 година со нова уметничка кампања во градот домаќин

Samsung и француските визионери Рејмонд и Симон Депардон внесуваат свеж поглед на спортовите на Олимписките и Параолимписките игри во Париз 2024 година со нова уметничка кампања во градот домаќин

Вложете во вашата иднина со нов станбен кредит и депозит со најповолни каматни стапки до крајот на годината

Вложете во вашата иднина со нов станбен кредит и депозит со најповолни каматни стапки до крајот на годината

„Макпетрол“ овозможи работилници против врсничко насилство во над 150 училишта

„Макпетрол“ овозможи работилници против врсничко насилство во над 150 училишта