Добивај вести на Viber
„Standard иPurs“ меѓународната рејтинг агенција ја намали прогнозата на рејтингот на компанијата Мекдоналдс утврдена на ниво „А“ од „стабилна“ на „негативна“.
Смиот рејтинг останува неизменет на оценка „А“, но експертите на агенцијата предупредуваат дека за да се задржи тој рејтинг во иднина потребно е да бидат подобрени показателите на продажбата на компанијата, пред се во САД.
„Ја ревидентиравме прогнозата на проценката на рејтингот на негативна поради оа што , по наше мислење, постои веројатност дека компанијата во наредните две години нема да успее да ги подобри показателите на приходте и да го зголеми бројот на клиенти, посебно на пазарот во САД“, се наведува во извештајот на S&P.
Во последните неколку месеци продажбата на Мекдоналдс во САД опадна. Конкретно, во ноември 2014 година падот изнесувапе 4,6 одсто на меѓугодишно ниво. Според аналитичарите една од причините за слабите резултатите на компанијата е фактот дека се повеќе луѓе настојуваат да се хранат здраво.
Пред само четири дена од оваа компанија најавија Новитети, Мекдоналдс“ (McDonald’s Corp) воведува сервирање на храната во некои од рестораните.
Услугата ќе почне да се нуди од Германија како што се наведува дека ова е дел од имиџот на нејзината „модерна, прегресивна кампања за Бургер“, според зборовите на нејзиниот нов директор Стив И.
Клиентите на синџирот во објектот на нејзиниот аеродром во Франкфурт ќе му нареди на барот за храната а потоа и договорот да им биде сервиран. Ќе се нуди и традиционалното сервирање. Германија е еден од најтешките пазари за синџирот.
„Ова е сосема ново за McDonald’s“, вели Томас Брант, директор за развој за Германија.
Новата услуга беше претставена на отворањето на реновираниот најголем ресторан на синџирот во Германија, кој располага со 500 места.