Добивај вести на Viber
Преку СМС порака или повик по мобилен телефон граѓаните кои имаат проблеми со парното ќе можат да ја известуваат компанијата Балакан Енерџи Груп (БЕГ), која стопанисува со греењето на местото на Топлификација.
Така со новиот диспечерски центар, потрошувачот кој има рекламација за квалитетот на услугите на БЕГ, ќе може да прати звучна порака на телефон 02 3076200, СМС порака на 078207056 и 076350298 или пак да напише за проблемот преку пријава на сајтот на компанијата - www.beg-distribucija.com.mk.
„Секој пријавен недостаток ќе биде одстранет во најкраток можен рок, а корисникот кој што го пријавил, на истиот начин како што ја доставил пријавата, ќе биде и повратно информиран од диспечерскиот центар за статусот на рекламацијата“, посочија од БЕГ.
Покрај новиот диспечерски центар, БЕГ набави и 14 нови возила вредни вкупно 160.000 евра.