27 Април, 2024
0.0302

SPRINGFIELD СО НЕКОЛКУ ЕКО ОДРЖЛИВИ АКЦИИ

Објавено во: Мои пари 15 Јуни, 2020

Добивај вести на Viber

ПОКАЖУВА ГРИЖА КОН ПРИРОДАТА

Брендот Springfield  од сезона во сезона сè повеќе докажува дека е бренд кој активно се инволвира во грижа за природата. Со својата најнова иницијатива #BosqueSpringfield (Шума Springfield) компанијата директно ќе помогне во пошумување како мерка за борба против климатските промени.

За реализација на оваа активност ќе се користи иновативен систем за садење со дронови кои имаат напреден софтвер за навигација со што се намалува емисијата на CO2. Пошумувањето ќе се изведе во областа Бургос, на северниот дел од Шпанија каде има предели кои се од огромно еколошко значење и на кои во моментов им треба помош.

Во оваа иницијатива може да се вклучи секој, на многу едноставен начин  - Springfield се обврзува да посади дрво секој пат кога на Instagram stories некој корисник ќе се сподели пост за Шумата Springfield (на профилот @springfieldmw) со специјалнито хаштаг #BosqueSpringfield.

“Никој не може сам да направи сè, но сите заедно можеме да направиме нешто”, велат од Springfield.

Уште една инцијатива на брендот која трае веќе неколку сезони, а е активна и оваа е специјалната колекција R[ECO]NSIDER, направена од парчиња со одржливи карактеристики, кои ја претставуваат силната посветеност на Springfield кон зачувување на природата.

Од лансирањето на првата R[ECO]NSIDER колекција за есен/зима 2018 па досега, произведени се повеќе од 8 милиони парчиња од машката и женската колекција. За пролет/лето 2020, дури 15% од целосната колекција на брендот се направени од еко материјали. Тука спаѓаат органски памук и полиестер.

Програмата [H2-0] е базирана на користење на ласерска и озон технологија при изработка на деним производите со што се заштедува огромно количество на енергија и вода.

Она што е најново оваа сезона е употребата  на LenzingTM EcoVeroTM технологија за преработка на вискоза од обновливи ресурси.

Во однос на моделите, машката колекција изобилува со бои и спортски детали и маици со принтови каде новото лого не брендот е главен протагонист. Во женската колекција фокусот е на лелеави блузи и фустани, но застапени се и модели направени одтексас, со цветни пораби и елементи во повеќе бои.

Моделите на Springfield погледенете ги во продавниците во Скопје Сити Мол, ТЦ Рамстор, ТЦ Сума Куманово и на www.fashiongroup.com.mk


Можеби ќе ве интересира

Успешен и профитабилен прв квартал од 2024 за НЛБ Банка

Успешен и профитабилен прв квартал од 2024 за НЛБ Банка

ТРИКРАТНИОТ ШАМПИОН ИГОР ИЏЕ СТЕФАНОВСКИ ВО ПОХОД ПО НОВА ЕВРОПСКА ТИТУЛА

ТРИКРАТНИОТ ШАМПИОН ИГОР ИЏЕ СТЕФАНОВСКИ ВО ПОХОД ПО НОВА ЕВРОПСКА ТИТУЛА

„A1 Academy” заокружи уште еден успешен модул – Бизнис аналитика

„A1 Academy” заокружи уште еден успешен модул – Бизнис аналитика

Хуманитарен велигденски настан во Веро центар за лицата со церебрална парализа

Хуманитарен велигденски настан во Веро центар за лицата со церебрална парализа

Караванот „Не е до нив, до тебе е“ утре патува во Скопје и во Охрид

Караванот „Не е до нив, до тебе е“ утре патува во Скопје и во Охрид

ВЕЛИГДЕНСКИ БОНУСИ ВО ПРОГРАМАТА ЗА ЛОЈАЛНОСТ НА 2win.мк

ВЕЛИГДЕНСКИ БОНУСИ ВО ПРОГРАМАТА ЗА ЛОЈАЛНОСТ НА 2win.мк

Прашања од граѓански организации до политичките партии пред следниот изборен круг

Прашања од граѓански организации до политичките партии пред следниот изборен круг

„Позитивниот избор од НЛБ Банка многу не израдува, тоа е потврда дека со нашата активност сме на вистинскиот пат“: Роберт Петрушевски еден од финалистите на пороектот на НЛБ „Рамка за помош“

„Позитивниот избор од НЛБ Банка многу не израдува, тоа е потврда дека со нашата активност сме на вистинскиот пат“: Роберт Петрушевски еден од финалистите на пороектот на НЛБ „Рамка за помош“

Напред во дигиталната иднина со Македонски Телеком

Напред во дигиталната иднина со Македонски Телеком