Добивај вести на Viber
Компанијата Жито Лукс доби уште еден супербренд сертификат за 2013/2014 година со што повторно ја потврдува својата позицијата како лидер во мелничко-пекарската индустрија.
„Постојано се трудиме да бидеме први во воведување на нови иновативни производи и унапредување во секој аспект од работењето. Признанието е секогаш, па и овој пат, поттик за поставување на повисоки цели. Во последните години лансиравме неколку нови производи како што се Нутри линијата со збодатена нутритивна вредност, како и најновите специјални лебови Медитерано, со уникатни медитерански вкусови и Бриош лебот со путер кој беше инспириран од француски рецепт. Истите предизвикаа особен интерес кај потрошувачите. Секако потрошувачите можат и во иднина да очекуваат уште новитети од Жито Лукс“ - изјави Лидија Трајковска, одговорно лице во одделот за маркетинг на Жито Лукс.