03 Мај, 2024
0.0265

АКО ПОЛНИТЕ МОБИЛЕН ТЕЛЕФОН ВО АВТОМОБИЛ ПРЕСТАНЕТЕ: Кога ќе видите колкава штета правите

Објавено во: Општо 10 Септември, 2023

Добивај вести на Viber

Како што напредуваше технологијата, така и автомобилите се прилагодуваа на новите системи. Во моментов, секој модел што ја напушта фабриката има и USB порти и се поврзува помеѓу уредот и самото возило, било преку Bluetooth или Wi-Fi.

Паметните телефони се суштински дел од автомобилот. Тие овозможуваат остварување и примање повици или пуштање музика. Тие исто така ви дозволуваат да прелистувате апликации кои помагаат при возењето, како што се Google Maps или оние што ги прикажуваат најевтините бензински пумпи.

Сепак, овие технолошки предности кај автомобилите имаат и негативна страна - полнење на батеријата. Речиси сите телефони на пазарот имаат литиум-јонски батерии. Технологијата е многу подобра од оние што се користат во старите батерии за овие уреди, никел метал хидрид и никел кадмиум, кои нудеа многу ограничени циклуси на полнење и живот кој беше премногу краток.

Иако сегашните батерии имаат многу подобри бројки за користење и време на полнење, тие имаат и одредени недостатоци. На пример, тие се многу чувствителни на температура. Овие батерии не треба да бидат изложени на услови на топлина над 40 Целзиусови степени или под -10 Целзиусови степени. Ниту на овие температури не смеат да се полнат.

Исто така, доколку се изложени на преоптоварување (долго време приклучени на струја), зголемувањето на терминалната температура може да предизвика нивно палење, бидејќи органскиот растворувач во нивните ќелии е многу запалив. Да заклучиме, неговите циклуси на полнење остануваат ограничени. Кога ќе завршат овие циклуси, батериите постепено го губат својот капацитет.

Во денешните автомобили, повеќето возачи ги користат предностите што ги поврзуваат своите телефони со USB-порти или индукциски бази за полнење додека возат. Секојдневно, но не е добро решение за траење на батеријата на мобилниот телефон.

Треба да се напомене дека USB-портите се дизајнирани за преноси кои не бараат многу енергија и не бараат постојан пренос на енергија, како што е репродукција на музика на стари MP3 уреди. Овој тип на пренос може да се покаже штетен за мобилниот телефон.

Дополнително, јачината на струјата што ја испуштаат овие порти е помала од она што го бараат сегашните уреди, што е околу 2 или 3 ампери, што предизвикува нивно полнење многу бавно. Многу бавно полнење, како и многу брзото полнење, брзо ја уништуваат батеријата. Освен недостатокот на струја, уште еден фактор што го скратува животниот век на батеријата е тоа што мобилните телефони се развиени да се полнат со оригиналниот полнач и кабел за приклучок, бидејќи моќноста што ја нудат е пропорционална на капацитетот на полначот, ни повеќе, ни помалку.

Најдобро е да почекате да го наполните уредот со кабелот и полначот поврзан во штекерот. Како решение, можете да користите и надворешна батерија за да избегнете да го правите тоа преку влезовите на автомобилот.