АВТОМОБИЛСКАТА ИНДУСТРИЈА СЕ СООЧУВА СО МРАЧНА ИДНИНА: „Се подготвува борба до истребување“

Објавено во: Економија 14 Јануари, 2025 11:09
Извршниот директор на кинескиот Xpeng, Хе Ксиаопенг, предвидува мрачна иднина за многу марки на автомобили. Тој смета дека периодот од 2025 до 2027 година ќе биде одбележан со безмилосна трка во автомобилската индустрија. Во жестоката конкуренција ќе преживеат само најсилните. Посебно во Кина, која е најголемиот пазар на автомобили во светот, се подготвува борба до смрт, да се користи речник кој не е ослободен од драма. Уште во ноември минатата година, He Xiaopeng предвиде драстично намалување на бројот на производители на автомобили.
– Од 300 старт-ап, помалку од 50 компании сè уште работат, а само 40 од нив продаваат автомобили. „Верувам дека за десет години ќе останат само седум големи автомобилски компании“, објасни тој за The Straits Times.
Предвидувањата на He Xiaopeng се поддржани од други индустриски лидери. Извршниот директор на Mercedes-Benz, Ола Калениус, во октомври предупреди за егзистенцијалната борба на западните производители на автомобили против кинеските конкуренти, пишува HAK.
– Тоа е дарвинска ценовна војна и пазарна чистка. Многу од играчите кои се сега тука нема да бидат тука за пет години“, рече Келениус за време на конференцијата за глобален дијалог во Берлин.
Според He Xiaopeng, кинеската индустрија за електрични автомобили ќе помине низ неколку брутални боксерски рунди во следните три до четири години. По тој период, во следните седум до осум години ќе следи натпревар на сите ѕвезди во кој ќе останат само најуспешните автомобилски марки. Конкуренцијата во автомобилската индустрија во 2025 година ќе биде пожестока од кога било досега, предвидува Хе Ксијаопенг во интерното писмо до вработените во Xpeng. Во писмото, објавено од The Wall Street Journal, се опишува автомобилската индустрија под голем притисок. Во индустријата, која е силно поддржана од властите во Пекинг, широк спектар на марки на автомобили се борат за опстанок, вклучувајќи ги NIO, BYD, Li Auto, Geely и Great Wall Motors. Има и европски, американски и јапонски производители чии пазарни удели на овој голем пазар паѓаат.
Пословни.хрМожеби ќе ве интересира
Зошто сите сакаат да работат во М-НАВ: Еве колкава била просечната плата лани

4iG на чекор да стане трет оператор: АЕК објави тендер за доделување радиофрекфенции за мобилна телефонија

Цените на авионските билети ќе бидат одредени од вештачка интелигенција - Ќе бидат персонализирани и прилагодени на навиките на патниците

Во кои шест европски земји просечниот работен век е 40 години?

НА ДУШКО ЗАЕВ МУ ТРГНА БИЗНИСОТ СО СТРУЈА: Синот на експремиерот лани имал добивка од 954 илјади евра

За безвизно патување во ЕУ ќе плаќаме не 7, туку 20 евра?

Развиените земји ја намалија имиграцијата - зошто немаат економски раст како што очекуваа?

Земја од БРИКС размислува наместо од Русија да добива нафта од друго место?

Двојно зголемена наплата од концесиите за руда во Македонија
