24 Јуни, 2025
0.0256

BalCannes 2025: Бронзена награда за Saatchi&Saatchi за кампањата #НаправиМесто на Македонски Телеком

Објавено во: Мои пари 16 Мај, 2025 17:11

Добивај вести на Viber

Македонската креативна агенција Saatchi&Saatchi дел од Publicis Groupe Skopje заокружи уште едно успешно учество на фестивалот Денот на комуникации во Ровињ, враќајќи се дома со нова награда. Агенцијата ја доби бронзената награда за кампањата #НаправиМесто за клиентот Македонски Телеком, во конкуренција на многу други кампањи од земјата и регионот.

Кампањата креирана од Saatchi&Saatchi, која повикува на надминување на разликите и на меѓусебно зближување, беше наградена во категоријата „Телекомуникации“, како дел од натпреварувачката програма на Balcannes 2025. 

Самиот успех уште еднаш ја потврдува креативноста и иновативниот пристап на тимот на Saatchi&Saatchi, дел од Publicis Groupe Skopje. Со автентични приказни и силна изведба, кампањата #НаправиМесто успеа да создаде вистински општествен ефект, поттикнувајќи добрина, култура и поврзување. Во нејзината срж беа ставени луѓето – со вистински емоции и искрени пораки кои допреа длабоко и инспирираа промена. 

Фестивалот Денови на комуникација (орг. Dani Komunikacija) се одржува во хрватскиот град Ровињ по 11-ти пат, и трае од 15 до 18 мај. Како и секоја година, овој фестивал е домаќин на неколку илјади креативци од регионот кои ги претставуваат своите идеи, иновативни кампањи и креативни творештва пред своите колеги од индустријата. Натпреварувачкиот дел Balcannes, како дел од фестивалот, ги истакнува најдобрите и најкреативни кампањи од Хрватска, Босна и Херцеговина, Словенија, Србија и Македонија за изминатата година. 

Можеби ќе ве интересира

Седум медали за сите седум вина на „Монтеко“ на највлијателниот и најпрестижен вински натпревар во светот

Седум медали за сите седум вина на „Монтеко“ на највлијателниот и најпрестижен вински натпревар во светот

Добиј 10% cashback на сите твои летни трансакции со бесплатната ProYOUng дебитна картичка за млади

Добиј 10% cashback на сите твои летни трансакции со бесплатната ProYOUng дебитна картичка за млади

A1 Македонија ги отвора вратите за идната генерација на млади професионалци преку практикантската програмата A1 WayUp

A1 Македонија ги отвора вратите за идната генерација на млади професионалци преку практикантската програмата A1 WayUp

ВИДЕОЛОТАРИЈА ЈА РЕАЛИЗИРАШЕ ТРАДИЦИОНАЛНАТА КРВОДАРИТЕЛНА АКЦИЈА

ВИДЕОЛОТАРИЈА ЈА РЕАЛИЗИРАШЕ ТРАДИЦИОНАЛНАТА КРВОДАРИТЕЛНА АКЦИЈА

Бизнис, држава и иднина - Кочо Анѓушев отворено за многу општествено политички прашања

Бизнис, држава и иднина - Кочо Анѓушев отворено за многу општествено политички прашања

Volkswagen Tayron ја имаше својата македонска премиера Нов SUV од Volkswagen во важен сегмент помеѓу Tiguan и Touareg

Volkswagen Tayron ја имаше својата македонска премиера Нов SUV од Volkswagen во важен сегмент помеѓу Tiguan и Touareg

„Читај каде и да си!“ – летна акција на „Литература.мк“ со попуст до 50%

„Читај каде и да си!“ – летна акција на „Литература.мк“ со попуст до 50%

Халки поткаст – искрено и отворено за родителството

Халки поткаст – искрено и отворено за родителството

„Околу три по полноќ“ од Димитрие Дурацовски – хибридно прозно патување низ книжевноста, музиката и филмот

„Околу три по полноќ“ од Димитрие Дурацовски – хибридно прозно патување низ книжевноста, музиката и филмот