27 Јули, 2024
0.0433

ЕДНА ОД НАЈПОПУЛАРНИТЕ АВИОКОМПАНИИ ГО НАМАЛУВА БРОЈОТ НА ЛЕТОВИ: Полетувањата од Белград ќе бидат променети на дури шест линии

Објавено во: Економија 27 Мај, 2024

Добивај вести на Viber

Wizz Air продолжи да ги намалува фреквенциите во своите бази за претстојната зимска сезона 2024/25, која започнува на 27 октомври, бидејќи флотата A320neo на авиопревозникот е подложена на инспекции поради проблеми со производството на моторот. Компанијата во моментов приземји повеќе од 40 свои авиони.

Авиокомпанијата ги промени своите зимски операции, што ќе означи намалување на бројот на летови на девет линии од Скопје, во однос на првично планираниот распоред од почетокот на овој месец, додека летовите до Белград ќе се намалат на шест линии.

Сепак, „Визер“ одлучи да ги зголеми услугите на одредени дестинации, меѓу кои три од Скопје и четири од Белград, пишува „Екс-ју авијација њуз“.

„Виз ер“ ги намали фреквенциите во однос на првичниот план за летови од Скопје до Шарлроа и Ајндховен од пет на четири неделно, до Берлин од пет на три, до Келн, Милано и Хамбург од четири на три, Хан и Болоња од три на два , како и за Малта од првично планираните четири неделни ротации до три.

Како што беше претходно објавено, авиокомпанијата ја прекина продажбата на билети за зимата за линиите од главниот град на Северна Македонија до Бремен, Копенхаген и Стокхолм Скавста.

Од друга страна, летовите за Нирнберг ќе бидат зголемени од два на три неделно, Малме од три на пет, а Лондон Лутон од три на четири неделно.

Во Белград, нискобуџетната компанија ќе ја намали фреквенцијата на летови до Бове, Барселона, Берлин и Ајндховен од пет на четири неделни ротации, како и до Бергамо од четири ротации на три.

Сепак, ќе го зголеми сервисот за Дортмунд од три на четири неделно, како и Гетеборг, Малме и Стокхолм Скавста од две на три ротации. Можни се дополнителни промени.

Wizz Air претходно изјави за ExYU Aviation News дека планира да се врати на зголемените фреквенции и мрежа надвор од своите бази во Скопје и Белград од летото 2025 година, и покрај проблемите со моторот што се очекува да ја измачуваат авиокомпанијата уште две години.

Курир.рс

Можеби ќе ве интересира

ЕВЕ ШТО СЕ СЛУЧИ ДЕНЕС НА РАСПРАВАТА ЗА РЕБАЛАНСОТ НА БУЏЕТОТ: Лукаревска ја прекина седницата, истата ќе продолжи утре

ЕВЕ ШТО СЕ СЛУЧИ ДЕНЕС НА РАСПРАВАТА ЗА РЕБАЛАНСОТ НА БУЏЕТОТ: Лукаревска ја прекина седницата, истата ќе продолжи утре

ИНДУСТРИЈАТА ЗА ЛУКСУЗНИ ПРОИЗВОДИ ПОКАЖУВА ЗНАЦИ НА КРИЗА: Колку познати брендови ќе исчезнат за пет години?

ИНДУСТРИЈАТА ЗА ЛУКСУЗНИ ПРОИЗВОДИ ПОКАЖУВА ЗНАЦИ НА КРИЗА: Колку познати брендови ќе исчезнат за пет години?

ЕВЕ КОЈ ДЕЛ Е НАЈПРОБЛЕМАТИЧЕН ВО ИЗГРАДБАТА НА АВТОПАТОТ КИЧЕВО - ОХРИД: И покрај проблемите, ќе биде изграден до 2026 година

ЕВЕ КОЈ ДЕЛ Е НАЈПРОБЛЕМАТИЧЕН ВО ИЗГРАДБАТА НА АВТОПАТОТ КИЧЕВО - ОХРИД: И покрај проблемите, ќе биде изграден до 2026 година

КОЈА Е ЦЕНАТА ШТО ЌЕ ЈА ПЛАЌААТ СКОПЈАНИ ЗА ПАРНО? Еве кога ќе се дознае износот

КОЈА Е ЦЕНАТА ШТО ЌЕ ЈА ПЛАЌААТ СКОПЈАНИ ЗА ПАРНО? Еве кога ќе се дознае износот

КОМПАНИЈАТА ВИНОВНА ЗА ОГРОМНИОТ ПАД НА СИСТЕМОТ, НА РАБОТНИЦИТЕ ИМ ДАЛА ВАУЧЕРИ ОД 10 ДОЛАРИ: И тие не работеле!

КОМПАНИЈАТА ВИНОВНА ЗА ОГРОМНИОТ ПАД НА СИСТЕМОТ, НА РАБОТНИЦИТЕ ИМ ДАЛА ВАУЧЕРИ ОД 10 ДОЛАРИ: И тие не работеле!

ГОРДОСТА НА ГЕРМАНИЈА НА КОЛЕНА: 30.000 работници останаа без работа - евидентирана загуба од над една милијарда евра

ГОРДОСТА НА ГЕРМАНИЈА НА КОЛЕНА: 30.000 работници останаа без работа - евидентирана загуба од над една милијарда евра

НЕМА ЛУЃЕ ЗА МЕНАЏЕРСКИТЕ ПОЗИЦИИ ВО ФАБРИКИТЕ: Производителите се соочуваат со големи проблеми

НЕМА ЛУЃЕ ЗА МЕНАЏЕРСКИТЕ ПОЗИЦИИ ВО ФАБРИКИТЕ: Производителите се соочуваат со големи проблеми

ПРОФЕСОР ТРАЈКОВСКИ: Македонска компанија се подготвува да дебитира во областа на „зелениот“ водород

ПРОФЕСОР ТРАЈКОВСКИ: Македонска компанија се подготвува да дебитира во областа на „зелениот“ водород

МИЦКОСКИ ЛИЧНО ГО БИРА РАКОВОДСТВОТО НА ЕСМ И РЕК БИТОЛА: Лично сум фокусиран во изборот на кадри

МИЦКОСКИ ЛИЧНО ГО БИРА РАКОВОДСТВОТО НА ЕСМ И РЕК БИТОЛА: Лично сум фокусиран во изборот на кадри