ЕВЕ КАДЕ САКААТ НАЈМНОГУ ДА РАБОТАТ СЕЗОНЦИТЕ: Оваа компанија е прв избор
Објавено во: Финансии, Балкан 12 Април, 2024
Големите хотелски куќи се најпосакуваните работодавци во хрватскиот туризам и угостителство, бидејќи негуваат добри меѓучовечки односи и атмосфера на работното место и овозможуваат професионален напредок, покажува истражувањето на порталот МојПосао.
Оваа анкета е дел од големото истражување од 2023 година за најпосакуваните работодавци во Хрватска, кое го спроведе компанијата Alma Career Croatia, која управува со порталот MojPosao, а во која учествувале повеќе од 25 илјади испитаници, а како интензивна потрага и Во тек е регрутирање за оваа сезона во денешното соопштение за медиумите ги издвоија компаниите чија примарна дејност е сместување и подготовка и послужување храна (туризам и угостителство).
Така, на листата на првите десет работодавачи во тој сектор, слично како и претходните години, на прво место е компанијата Валамар Ривиера (која во сезоната вработува најмногу од сите други хотелиери, со повеќе од 7.000 работници), додека на второ е Maistra, а третата е Global Food (која стои зад синџирот ресторани за брза храна Мекдоналдс).
Следува компанијата Zagreb City Hotels (која е зад хотелите Хилтон во Загреб), и растечката хотелска група Aminess, потоа Victus Grupa и групите Plava laguna, Arena Hospitality и Solaris, додека загрепскиот Esplanade Oleander (хотел Esplanade) е во десеттото место.
Она што ги прави овие компании најпосакувани или први работодавци, а според одговорите на испитаниците, се добрите меѓучовечки односи и работната атмосфера, на што посочиле мнозинството од испитаниците, 51 отсто, а 47 отсто од нив тоа е можност за напредување во професијата, додека 42 отсто сметаат дека во тие компании третманот од претпоставените е добар.
Сепак, секој четврти испитаник или околу 28 отсто од нив често размислуваат за промена на работодавецот, што според порталот МојПосао е сè уште многу поретко отколку што го прават испитаниците од вкупниот примерок за сите работодавци во Хрватска.
Тоа го покажуваат и податоците дека околу 38 отсто од работниците само понекогаш размислуваат за промена на работодавачот, а 34 отсто од нив воопшто не размислуваат за тоа.
Од придобивките од работењето во туристичко-угостителските компании, интервјуираните најмногу ги истакнаа бонусите што можат да ги добијат за исклучителни достигнувања, како и образованието и надоместокот на патните трошоци.
Порталот MojPosao забележува дека истражувањето се заснова исклучиво на перцепцијата на испитаниците за самите компании и нивниот слободен избор, а на нив не им биле понудени имиња на компании однапред, а од нив било побарано да ги именуваат (по редослед) тројцата работодавци кои би сакале да ги изберете.
Тпортал* Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2024 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.