01 Октомври, 2024
0.0252

ЕВЕ ОД КАДЕ ЌЕ КУПУВАМЕ ПОЛОВНИ АМЕРИКАНСКИ ВОЗИЛА: Почна увозот на половни автомобили од „преку океанот“

Објавено во: Економија 01 Октомври, 2024

Добивај вести на Viber

Последниот ден од септември ја донесе најавената промена на Правилникот за инспекциски надзор, што подразбира бесплатен увоз и регистрација на половни автомобили од Соединетите Американски Држави во Србија, засега на патнички и лесни комерцијални возила.

Познато е дека возилата на територијата на Соединетите Американски Држави имаат малку поинакви стандарди во споредба со возилата од Европа. Токму затоа секој автомобил што се увезува „преку океанот“ во Србија ќе мора да помине низ одредени промени пред регистрација.

Борис Ќоровиќ, генерален секретар на Српската асоцијација на увозници на возила, за Бизпортал објасни кои се главните разлики во стандардот на автомобилите во САД и Европа.

- Има неколку главни разлики, во Америка возилата имаат малку поинакви браници отколку во Европа, предниот и задниот браник се различно конструирани. Сите американски возила имаат црвени задни трепкачи, додека во Европа се жолти, разлика има и во ознаките на таблата со инструменти. Кај американските возила брзината се мери во милји, додека на европските контролни табли брзината се бележи во километри. Исто така, има уште една разлика, капацитетот на резервоарот во американските возила се мери во галони, во Европа во литри - вели тој.

Ќоровиќ ги посочи најважните разлики, но додаде и дека стандардот за емисија на издувни гасови е различен за CO2 и гасовите кои влијаат на загадувањето на животната средина.

- Во Америка критериумите се построги, не се разликува што вредностите на праговите се пониски отколку во Европа, но тие се уште построги - рече тој.

Измена на автомобилот пред вистинската регистрација

Со оглед на тоа што возилата имаат јасни разлики во однос на возилата од европско тло, неопходна е модификација за конкретното возило да се прилагоди на нашиот Закон за безбедност во сообраќајот, а потоа да се регистрира.

- Со автомобилите од поновата генерација, стари шест, седум до десет години, прашањето за милји и галони се решава многу лесно, бидејќи на самата табла со инструменти сопственикот може да ја избере мерната единица што ја сака. Додека кај нешто постарите возила потребно е комплетната табла со инструменти да се смени со соодветните мерни единици, за да се прилагоди на мерната единица, односно во литри - објасни генералниот секретар на Српската асоцијација на увозници на возила.

Исто така, според неговите зборови, сите возила мора да бидат доведени на европска хомологација, бидејќи нашата земја не дозволува увоз на автомобили со минимален стандард Euro3.

(Хомологација на возилото е постапка за утврдување на усогласеноста на возилото со барањата на прописите за хомологација кои важат во Република Србија. Со други зборови, хомологацијата на возилото е проверка на основните склопови на возилата, кои директно или индиректно влијаат на животната средина и безбедноста на патниците )

Цена и профитабилност на возила од Соединетите Американски Држави

Според Борис Ќоровиќ, купувањето увезени возила од САД е профитабилно кога се во прашање малку поскапи модели, поточно возила под 50.000 евра.

- Кога ќе се вклучат и трошоците за превоз од Америка до Србија, кои веројатно чини од 2.000 до 3.000 долари, плус трошоците за модификации (браници, трепкачи, табла со инструменти...), па додека се направени сертификатите и тестовите, јас. верувајте дека цената на просечно користен автомобил би била иста, па дури и поскапа од купувањето на оние увезени од Европа. Но, ако купувате автомобил за 50.000 евра, тогаш има смисла, бидејќи подобрите автомобили во Америка се околу 20 проценти поевтини. Она што во Европа чини 50.000 евра, вакво возило во Америка чини 40.000 евра, а кога ќе се платат сите споменати трошоци, излегува дека е поевтино - заклучи Ќоровиќ.

Бизпортал.рс

Можеби ќе ве интересира

ЗАПОЗНАЈТЕ ГО ЈАПОНСКИОТ МИЛИЈАРДЕР КОЈ ГИ ПРЕДИЗВИКУВА МЕКДОНАЛДС И КФЦ: Такаја стана милијардер и влезе на листата на 50 најбогати луѓе во Јапонија

ЗАПОЗНАЈТЕ ГО ЈАПОНСКИОТ МИЛИЈАРДЕР КОЈ ГИ ПРЕДИЗВИКУВА МЕКДОНАЛДС И КФЦ: Такаја стана милијардер и влезе на листата на 50 најбогати луѓе во Јапонија

ИНТЕРВЈУ – ПОЛЕКСЕНА ЈАНКУЛОВСКА ЗА СТРАТЕГИЈАТА ЗАД УСПЕХОТ НА БИМИЛК: Балансирање помеѓу иновацијата и одржливоста

ИНТЕРВЈУ – ПОЛЕКСЕНА ЈАНКУЛОВСКА ЗА СТРАТЕГИЈАТА ЗАД УСПЕХОТ НА БИМИЛК: Балансирање помеѓу иновацијата и одржливоста

По одлуката на Владата: Престана да функционира платформата за интернет игри на среќа

По одлуката на Владата: Престана да функционира платформата за интернет игри на среќа

Влатко Ѓорчев пријави недвижнини од половина милион евра и акции во „Стандард и Пурс“ од 275.000 долари

Влатко Ѓорчев пријави недвижнини од половина милион евра и акции во „Стандард и Пурс“ од 275.000 долари

Десетта меѓународна Конференција на Народната банка: Независноста на централните банки во ЈИЕ овозможи справување со инфлацијата, без рецесија и финансиски кризи

Десетта меѓународна Конференција на Народната банка: Независноста на централните банки во ЈИЕ овозможи справување со инфлацијата, без рецесија и финансиски кризи

АЛЕКСАНДРУПОЛИ ПОЧНУВА СО РАБОТА: ќе испорачува гас до Бугарија, Романија, Македонија, Србија...

АЛЕКСАНДРУПОЛИ ПОЧНУВА СО РАБОТА: ќе испорачува гас до Бугарија, Романија, Македонија, Србија...

ИНТЕРВЈУ ЦИГЛЕР: Продолжуваме да носиме иновации на пазарот и во ера на енергетска транзиција

ИНТЕРВЈУ ЦИГЛЕР: Продолжуваме да носиме иновации на пазарот и во ера на енергетска транзиција

ШТРАЈКОТ КОЈ МОЖЕ ДА ЈА ПОТРЕСЕ АМЕРИКАНСКАТА ЕКОНОМИЈА - синдикатите бараат покачување на платите, ќе интервенира ли Бајден?

ШТРАЈКОТ КОЈ МОЖЕ ДА ЈА ПОТРЕСЕ АМЕРИКАНСКАТА ЕКОНОМИЈА - синдикатите бараат покачување на платите, ќе интервенира ли Бајден?

ВО РЕДИЦИ СЕ ЧЕКА ПРЕД БАНКИТЕ: Пензионерите уште рано утринава заминаа да ги подигнат покачените пензии

ВО РЕДИЦИ СЕ ЧЕКА ПРЕД БАНКИТЕ: Пензионерите уште рано утринава заминаа да ги подигнат покачените пензии