ГОЛЕМА СТУДИЈА ЗА РАБОТЕЊЕТО ОД ДОМА – РАБОТАТ ВО ПИЖАМИ: На работодавците им пречи и неуредна и неизмина коса
Објавено во: Економија 27 Ноември, 2023
Големо
истражување спроведено во Велика Британија, а кое се однесува на работењето од
дома открива дека една третина од вработените Британци признале дека се постојано во пижами додека работеле
од дома.
Фирмата за вработување Indeed анкетираше повеќе од 1.000 вработени и 500 работодавци во Британија и откри дека 33 отсто од работниците кои работат од дома се облечени во пижами.
Во просек, вработените носат пижами 46 работни дена во годината, а секој дванаесет е во пижами секој ден.
Речиси половина од интервјуираните шефови изјавиле дека сметаат дека вработените станале премногу опуштени по пандемијата на коронавирус токму поради работата од дома, па 29 отсто од нив се за построги правила кога станува збор за облекувањето.
Работодавците ги сметаат пижамите за најнесоодветна облека без разлика дали се работи дома или не, а потоа неизмиената коса или неуредната фризура, а 44 отсто од нив сметаат дека вработените не треба да носат ниту долен дел од тренерка.
Четириесет проценти од работодавците сметаат дека патиките се несоодветни обувки за работа, иако речиси две третини од вработените луѓе ги носат кога одат на работа.
Друго истражување спроведено во исто време покажа дека генерацијата Z, оние на возраст меѓу 18 и 26 години, се облекуваат најпаметно, односно 42 отсто од нив носат костуми во споредба со само 15 отсто од оние над 35 години кои се облекуваат така.
Повеќе од половина или 53 отсто од работниците признале дека додека учествуваат на видео состаноци од дома носат помалку атрактивна облека на долниот дел од телото, што не се гледа на екранот.
Анкетите за Indeed Censuswide беа спроведени во периодот од 24 до 30 октомври годинава.
Едниот вклучува 1.035 вработени во Велика Британија, а другиот вклучува 500 носители на одлуки во компанијата.
ФОТО: Unsplash/Ave Calvar* Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2024 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.