Големите инфраструктурни проекти се сметаат за клучни за зајакнување на економијата
Објавено во: Економија 19 Септември, 2024
Оваа фотографија направена на 13 септември 2024 година покажува експериментален воз со голема брзина што се движи по брзата железница Лонгјан-Лонгчуан во јужнокинеската провинција Гуангдонг
Интензивирањето на напорите во големите инфраструктурни проекти треба да биде внимателен потег и треба да се истакне во моментов за Кина, бидејќи се соочува со спротивставени ветришта на недоволна домашна побарувачка, особено со забавување на потрошувачката динамика, велат експертите.
Цитирајќи го проширувањето на железничката мрежа на нацијата и порастот на поврзаните инвестиции, Лонг Чаокан, инвестициски консултант кој покрива инфраструктурни проекти со China Galaxy Securities, рече дека инвестициите во основни средства се оптоварени од слабиот сектор за недвижности, па инвестициите во инфраструктурата - главно иницирани и предводена од владата - ќе ја зајакнат економската ефикасност со привлекување инвестиции од други сектори и ќе ги зголемат поврзаните индустриски синџири, што ќе помогне да се зголеми вкупната вработеност.
„Благодарение на напорите во секторот, Кина може да се пофали со добро развиена инфраструктура, што едноставно може да се одрази со нејзината силна логистика. Ќе има повеќе и подобри приноси од овие напори на долг рок“, рече Лонг.
Националниот железнички сектор продолжи со својот брз раст во однос на инвестициите во основни средства во првите осум месеци, со вкупна инвестиција од 477,5 милијарди јуани (67,3 милијарди американски долари), што е за 10,53 отсто повеќе на годишно ниво, соопшти China State Railway Group Co Ltd.
Само во август инвестициите достигнаа 67,3 милијарди јуани, што е за 10,87 отсто повеќе од претходната година, соопшти националниот железнички оператор, додавајќи дека инвестициите во основни средства на земјата во железницата одржуваат брз раст од почетокот на годината.
Како резултат на тоа, Кина забележа побрзо проширување на својата железничка мрежа оваа година. Оперативната должина на пругата на земјата надмина 160.000 километри, вклучително и над 46.000 километри брзи железници, соопшти во саботата националниот железнички оператор.
Во тек е проширување на патеката. Според China Railway 24th Bureau Group Corp, единица на China Railway Construction Corp, изградбата на станицата на авенијата Jingkeqiao на железничкиот проект Xiaoshan-Ningbo напредуваше непречено бидејќи неодамна беше постигната уште една голема пресвртница.
Вработените неодамна ја завршија последната поставена греда на зградата на главната станица, изјавија од CR24G, додавајќи дека проектот ќе биде завршен до крајот на годината според распоредот, опслужувајќи ги патниците, особено патниците кои ги посетуваат градовите Хангжу, Шаоксинг во провинцијата Жеџијанг и Нингбо.
Освен напредокот на железницата, се забележува и зголемување на изградбата на експресните патишта, со фокус на проектите што го олеснуваат интегрираниот регионален развој.
На пример, China Railway 23rd Group Co Ltd, исто така гигант за транспортна инфраструктура под CRCC, рече дека работи на тунелите Qingquan долж авенијата Shuangdong во Дејанг, провинцијата Сечуан, минатата недела.
Со оперативен датум за почеток во јуни 2025 година, проектот е означен како клучен транспортен проект за подобрување на врските со Дејанг и главниот град на провинцијата Ченгду.
Извор и фото: ChinaDailyФото: Xinhua
* Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2024 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.