Добивај вести на Viber
Екс-ЈУ брендовите, со два големи меѓународни играчи, се најдоа во првата петорка на најзастапени и најпрепознатливи брендови во регионот.
Вегета, Аргета и Кокта заедно со познатите меѓународни брендови Милка и Кока Кола ја сошинуваат топ петорката. Српскиот брендови имаат постигнато најголем раст оваа година, како најдобар нивен претставник се најде Јафа, Хрватска пак со Вегета останува лидер во регионот.
Агенцијата VALICON и годинава мереше колку се препознатливи брендови низ целата бивша Југославија односно во Хрватска, Словенија, Босна, Србија, Косово, Црна Гора и Македонија, што е пазар од 22 милиони луѓе.
Еве кои се 25-те најсилни потрошувачки брендови во поранешна Југославија за 2012 година.
1.Милка
2.Кока Кола
3. Вегета
4. Аргета
5. Кокта
6. Нивеа крема
7. Орбит
8. Цедевита
9. Нескафе
10. Пепси
11. Јафа тортички
12. Ленор
13.Палома
14. Дорина
15. Аквафреш
16. Плазма кекс
17. Смоки
18. Чипси
19. Домаќинка (Краш)
20. Фанта
21 .Медено срце
22. Ариел
23. Бајадера
24. Фруктал
25. Кики
Истражувањето беше спроведено во мај и јуни 2012 година. Во сите земји од регионот, на репрезентативен примерок во сите држави, зависно од нивниот број на жители. Годинава, анкетата ги одмина најмалите пазари- Црна Гора и Косово. За моќта на брендовите се одлучувало според препознатливоста, искуството и нивото на користење на продуктите од страна на потрошувачите.
* Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2024 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.