Каде летуваат богаташите ова лето: Изнајмуваат цели хотели во Африка и села во Грција
Објавено во: Економија 13 Август, 2023
Surf and turf (сурфање и трева) - ова е новата мода за одмор на ултрабогатите ова лето, открија три туристички агенти за магазинот Business Insider. Во основа, еден процент кои поседуваат најголем дел од светското богатство веќе ги избегнуваат премногу секојдневните дестинации или ги посетуваат само накратко од нивните јахти каде што уживаат во осаменост и мир. Трендот беше зајакнат за време на пандемијата, но продолжува да се движѓи во таа насока и оваа сезона.
Дури и да немаат јахта, што е ретко, тие изнајмуваат пловни објекти за нивните патувања, а нивните буџети се тројно зголемени, велат туристичките агенти. Што се однесува до трендот „сурфање и трева“, специјалистите ја воведоа оваа дефиниција, бидејќи повеќето од нивните клиенти, не толку познати како Џеф Безос, наизменично заменуваат една недела на јахта и една недела во луксузен хотел, по можност во некое затскриено и изолирано одморалиште. на цврста земја. Според Џон Клифорд од Сан Диего, сопственик на луксузна туристичка компанија, една од неговите последни нарачки била да изнајмува јахта со 6 апартмани за 200.000 евра неделно за крстарење околу грчки остров за да може друштвото да ужива во „прекрасно сместување и храна, да добие каква било играчка што ќе посака без да има потреба да ја сподели со некој друг“. Клифорд додава дека вообичаените чартери што ги ангажира ова лето се за 75.000 евра дневно.
Всушност, повеќето од присутните во топ 10 по богатство немаат проблем со осаменоста, бидејќи долго време инвестирале во купување на приватни острови или гигантски куќи на морскиот брег, кои гарантираат нивна доброволна изолација.
Французинот Бернар Арно, сопственик на луксузната компанија Louis Vuitton Moët Anessy, кој сега се искачува и паѓа од првото место по богатство во светот, е поддржувач на вториот тренд. Тој има свој остров од 54 хектари на Бахамите, купен внимателно во 1999 година за само 4 милиони долари. Оттогаш, кралот на модните брендови секое лето го поминува во својот приватен рај, невознемирен од никого. Во истиот клуб е и креаторот на вселенската туристичка компанија „Вирџин Галакси“, Сер Ричард Бренсон, кој поседува не еден, туку два од Британските Девствени Острови. За разлика од Арно, тој ги издава за 6-цифрени суми кога самиот не летува таму.
Оние кои немаат свои острови ги изнајмуваат. Туристичкиот агент Едвард Гранвил, на пример, истакнува дека еден од најбараните имоти ова лето е во близина на Кан, но на мал приватен остров. Изнајмувањето е 290.000 долари неделно. „Тоа е некако како хотел само за вас“, вели Гранвил.
Избегнувањето на гужвата е сè попопуларно мото меѓу оние со неограничени опции, вели Жил Маури, кој работи за голема туристичка агенција. Така, Африка стана една од најмодерните дестинации во последно време, при што многу често група богати пријатели изнајмуваат цел хотел за да не бидат вознемирени од непознати гости. Таа открива дека од 10-те најбогати клиенти, 7 го поминале својот летен одмор во Боцвана, а 3 во Намибија, трошејќи по најмалку околу 200.000 евра. Боцвана се претпочита поради нејзините поинтимни хотели од, да речеме, Кенија, објаснува Маури.
Друга можност за затскриен одмор е да изнајмите имот што не е ни јавно достапен - на пример, цело село во некоја тешко достапна област во Грција за 185.000 евра неделно. Според Гранвил, во споредба со Италија, Франција и Шпанија - Грција е фаворит меѓу богаташите ова лето
Иако продолжуваат да претпочитаат одмори на грчките острови, богатите ги избегнуваат прекомерцијализирани места како Миконос. Меѓу новите дестинации, сепак, Гранвил укажува на егејскиот остров Парос. „Луѓето имаат желба да се протегаат на напуштени плажи“, додава Маури.
Сепак, Италија не е надвор од игра, додека прави аранжмани за летување долж брегот на Амалфи. Од друга страна, според Клифорд, една дестинација која доживува туристички бум - Сицилија - е меѓу местата што најбогатите претпочитаат да ги прескокнат ова лето.
* Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2024 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.