Добивај вести на Viber
Краш досега има продадено една милијарда и пол чоколадо Животинско царство, ова денеска го објави компанијата која е “виновна“ за постоењето на ова чоколадо.
Се работи за поврзување на виртуелниот и реалниот свет на Животинското царство. Поточно, секој клиент со купеното чоколатце ќе добие слика која има код. Со внесување на кодот кој вреди една паричка се собираат пари за изградба на живеалиште или храна за животни во КРАШ Екопаркот во Братина.
-Апликацијата е започната во петокот, а веќе имаме собрано 600 илјади парички , сепак за изградба на едно пристојно живеалиште за животните потребен ни е милион,секој код е една паричка, изјави Андреј Ханџек маркетинг директор Краш.
Историјата се навраќа на Животнското царство од 1938 година. кога Краш почна да го произведува 15-грамското чоколадо. Во 1956 година. во соработка со издавачката куќа на Генералштабот објави деби албум Животнско царство со кој пораснаа генерација клиенти. Еве неколку податоци од Краш:
- Над 1,5 милијарди произведени и изедени чоколади со кои пораснаа генерации
- Цели 56 години на издавање на албуми
- 7000 исплнети комплети годишно
- 350 000 награди за исполнети пакет албуми се до денес
- 95 милиони сликички излепени во албуми
* Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2024 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.