07 Август, 2024
0.0256

КИНЕСКИ ЕЛЕКТРИЧНИ АВТОБУСИ „ЗУЈАТ“ ПО УЛИЦИТЕ НА ПАРИЗ: Кина обезбеди е-автобуси и автономни возила за Олимпијадата

Објавено во: Економија 07 Август, 2024

Добивај вести на Viber

Сосема нов целосно електричен двокатен автобус за разгледување знаменитости развиен од кинескиот производител на автомобили Anhui Ankai Automobile Co.превезува туристи работи во Париз. ФОТО/China Daily


EV индустријата нуди достапен, висококвалитетен капацитет, што значително придонесува за глобалниот зелен раст, па така целосно електрични двокатни автобуси од кинеско производство се движат по текот на Реката Сена, минуваат низ Триумфалната капија се доближуваат пред Ајфеловата кула, а низ разгласот на осум јазици се слуша објавата - „Почитувани патници, добредојдовте во Париз!

Всушност, љубителите на спортот, тренерите, членовите на гостинските делегации, официјални лица и други ги користат овие целосно електрични возила за да ги посетат главните туристички места во Париз, место на Летните олимписки игри 2024 година, кое е без преседан во однос на неговиот „зелен“ количник.

Бидејќи електричните возила нудат возење без загадување и богато искуство за само 40 евра (43 долари), многу туристи со нетрпение чекаат да се качат во овие автобуси за разгледување на знаменитостите.

Развиен од кинескиот производител на автомобили Anhui Ankai Automobile Co Ltd, ова е првиот целосно електричен двокатен автобус за разгледување знаменитости со отворен покрив во светот. Тој им се придружува на другите кинески нови е-возила кои ги прават олимписките места еколошки.

Помеѓу Олимпиското село и спортските центри за обука има електрични автобуси K9 од BYD, што е првпат водечкиот кинески производител на електрични возила да обезбеди електрични автобуси за Олимпијадата.

Овие специјално приспособени електрични автобуси имаат опсег од над 400 километри и користат напредна технологија за чисто електричен погон. Покрај електричните автобуси, BYD подготви и стотици автономни возила за превоз во Олимпиското село. Ваквите самоуправувачки возила се опремени со врвни сензори и системи за вештачка интелигенција и можат да се пофалат со функции како што се автономно возење, избегнување пречки и паркирање.

Во услови на глобална зелена трансформација, кинеските нови енергетски автобуси навлегуваат на глобалниот пазар.

Ванг Лиан, генерален директор на Азија Пацифик на Анкаи, рече: „Анкаи, всушност, сам разви таков електричен автобус и го приспособи за прекуокеанскиот пазар пред една деценија“.

„Со други зборови, го таргетиравме особено за прекуокеанскиот пазар. По долгогодишно истражување и развој, таков чист електричен автобус исполни над 100 строги стандарди на Европската унија“, рече таа.

Според Ванг, компанијата го донела прототипот на автобусот, или примерок од автобусот, на саемот за автомобили во Белгија по едномесечно патување во 2017 година.

На нејзино изненадување, примерокот на автобус беше отргнат од желните европски потрошувачи речиси веднаш по неговата оригинална цена и излезе на улиците за кратко време, рече таа.

„Ова целосно ги покажа перформансите на трошоците и конкурентноста на кинеските автобуси со нова енергија на глобалниот пазар“, рече Ванг.

Во услови на обвинувања од некои западни земји за таканаречениот прекумерен капацитет на Кина, вклучително и скептиците кои тврдат дека Кина извезува НЕВ бидејќи домашниот пазар е заситен, зборовите на Анкаи докажуваат дека за многу кинески компании заминувањето во странство е проактивен потег.

Гери Прајс, извршен потпретседател за планирање на групната флота во Big Bus Tours, рече дека фирмата е задоволна што може да донесе голема испорака на такви автобуси во Париз, врз основа на 17-годишен партнерски договор со Анкаи.

„Имаме скоро 200 возила од Анкаи кои сочинуваат голем дел од нашата оперативна флота на глобално ниво. Овие возила (ЕВ) се уште еден дел од додавањето на она што го имаме. И тоа е уште еден дел од нашето долгорочно пријателство“, рече Прајс. „Се потпираме на многу, многу добри добавувачи и Анкаи е еден од најсилните што ги имаме.

Автобусите на Анкаи се веќе позната глетка во над 100 земји и региони, со над 10.000 автобуси само во Саудиска Арабија.

Кина постави амбициозни цели за проширување на електричните автобуси и јавниот превоз. Таа има за цел да го зголеми уделот на ЕВ во системот на јавен транспорт на 80 проценти во клучните области, вклучувајќи ги автобуските и такси услугите, до 2025 година.

Според пилот планот на Министерството за индустрија и информатичка технологија и седум други министерства, Кина ќе ја забрза целосната електрификација на возилата што се користат во јавниот транспорт помеѓу 2023 и 2025 година и изградбата на инфраструктурен систем за полнење и замена што е „умерено напредни, добро избалансирани, интелигентни и ефикасни“.

Кинескиот извоз бележи значителна промена, при што „старата тројка“ - апарати за домаќинство, мебел и облека - отстапи место на високотехнолошките „нови три“ - електричните возила, литиум-јонските батерии и соларните ќелии, изјави економистот Ју Ксијангронг во истражувачка белешка од Ситигруп.

„Променливите двигатели на извозот покажуваат напредок во кинеската индустриска надградба. Кина очигледно го подигна синџирот на вредност и останува конкурентна во услови на реконфигурација на глобалниот синџир на снабдување“, рече Ју, кој го предводеше истражувачкиот тим.

Додека земјата ги забрзува своите чекори за промовирање зелена трансформација во услови на растечки NEV сектор, бројот на кинеските електрични автобуси се зголемува на глобалниот пазар.

извор: China Daily

Можеби ќе ве интересира

КОЈ ПЛАТИ 160 ИЛЈАДИ ЕВРА ЗА АКЦИИ НА ЗК ПЕЛАГОНИЈА БИТОЛА - помина блок трансакција од 161 илјади евра

КОЈ ПЛАТИ 160 ИЛЈАДИ ЕВРА ЗА АКЦИИ НА ЗК ПЕЛАГОНИЈА БИТОЛА - помина блок трансакција од 161 илјади евра

АТРАКТИВНИ ЛОКАЦИИ ПОД ЗАКУП: Новата видео лотарија во Македонија почнува со работа

АТРАКТИВНИ ЛОКАЦИИ ПОД ЗАКУП: Новата видео лотарија во Македонија почнува со работа

МОЖНА ЛИ Е ЕДНОСТАВНА ЗАМЕНА НА ЈАГЛЕНОТ СО ПРИРОДЕН ГАС ВО ТЕРМОЕЛЕКТРАНИТЕ НА РЕК БИТОЛА? Професорот Трајковски со одговор

МОЖНА ЛИ Е ЕДНОСТАВНА ЗАМЕНА НА ЈАГЛЕНОТ СО ПРИРОДЕН ГАС ВО ТЕРМОЕЛЕКТРАНИТЕ НА РЕК БИТОЛА? Професорот Трајковски со одговор

РАСТЕ СТРАВОТ ЗА НАЈГОЛЕМАТА СВЕТСКА ЕКОНОМИЈА: Дали Америка влегува во рецесија?

РАСТЕ СТРАВОТ ЗА НАЈГОЛЕМАТА СВЕТСКА ЕКОНОМИЈА: Дали Америка влегува во рецесија?

ВЛАДАТА ДОБИЛА ПИСМО ОД УНГАРСКИОТ ОПЕРАТОР : 4iG Групацијата сака да влезе на пазарот во Македонија

ВЛАДАТА ДОБИЛА ПИСМО ОД УНГАРСКИОТ ОПЕРАТОР : 4iG Групацијата сака да влезе на пазарот во Македонија

ДИМИТРИЕСКА-КОЧОСКА: На владина седница е усвоен дополнителниот ребаланс на Буџетот, обезбедивме пари за плати и набавка на опрема

ДИМИТРИЕСКА-КОЧОСКА: На владина седница е усвоен дополнителниот ребаланс на Буџетот, обезбедивме пари за плати и набавка на опрема

НЕВРАБОТЕНОСТ ВО ГРЦИЈА: Колку луѓе се без ангажман?

НЕВРАБОТЕНОСТ ВО ГРЦИЈА: Колку луѓе се без ангажман?

ЌЕ ФАЛАТ 10 МИЛИОНИ РАБОТНИЦИ: Во уште седум европски држави населението старее

ЌЕ ФАЛАТ 10 МИЛИОНИ РАБОТНИЦИ: Во уште седум европски држави населението старее

Разрешен и најновиот директор на „Водовод и канализација - Скопје“

Разрешен и најновиот директор на „Водовод и канализација - Скопје“