Кинеските дигитални платежни услуги доживеаја глобална експанзија во 2022 година
Објавено во: Економија 14 Јули, 2023
Во 2022 година, услугите за онлајн плаќање обезбедени од China Unionpay се проширија на над 22 милиони клиенти во над 200 земји и региони во странство - chinadaily.com.cn
Кинескиот сектор за дигитални плаќања се прошири минатата година за да покрие повеќе глобални клиенти и да ја зајакне домашната реална економија, според извештајот на China UnionPay, најголемиот процесор за плаќање со банкарска картичка во земјата.
Во 2022 година, услугите за онлајн плаќање обезбедени од China Unionpay се проширија на над 22 милиони клиенти во над 200 земји и региони во странство, се вели во годишниот извештај за развојот на кинеската индустрија за банкарски картички.
Над 41 милион луѓе низ Кина добија ваучери за потрошувачка од апликацијата за плаќање на China Unionpay минатата година, што донесе трансакции во вредност од речиси 50 милијарди јуани (околу 6,9 милијарди долари).
Мрежата за офлајн плаќања на компанијата допре до 38 милиони корпоративни клиенти во 181 земја и регион во светот, додека кинеските платежни компании се обидуваа да го подобрат своето глобално присуство преку средства како што се создавање производи и услуги за прекугранични плаќања, се открива во извештајот.
* Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2024 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.