13 Јануари, 2025
0.1860

КОЈ НЕ БОЛЕДУВА ЕДНА ГОДИНА ЌЕ ДОБИЕ 1.000 ЕВРА! Некои компании најавија бонуси за постојано присуство на работа

Објавено во: Економија 13 Јануари, 2025

Добивај вести на Viber

Според Сојузниот завод за статистика, германските работници биле на боледување во просек по 15,1 работен ден во 2023 година, што довело до огромни економски загуби. Заводот за безбедност и здравје при работа проценува дека поради боледување се губат 128 милијарди евра производство.

Работодавачите предлагаат различни мерки за намалување на отсуството од работа. Шефот на Алијанц, Оливер Бате, предложи да се укине платениот прв ден од боледувањето, додека некои компании воведуваат бонуси за присуство. Хамбургер Хохбан им плаќа на работниците до 615 евра за шест месеци, додека КВГ од Кил плаќа бонуси до 1.000 евра годишно. Овие мерки помагаат, но стапките на боледување се сè уште високи, особено по пандемијата.

Автомобилската и здравствената индустрија се меѓу најтешко погодените

Високите стапки на боледување ја погодуваат автомобилската индустрија, каде што, според шефот на Дајмлер, Ола Калениус, фреквенцијата на боледување во Германија е двојно поголема отколку во другите земји. Тесла во Грунхајде дава бонуси за „златен статус“ до 1.000 евра, а практикува и ненајавени посети на некои работници за време на боледување.

Во здравствениот сектор, боледувањето е уште позастапено – згрижувачите отсуствуваат во просек по 22,4 дена годишно. Клиниките во Хамбург размислуваа за бонуси, но синдикатот Верди ги отфрли, сметајќи дека бонусите не ги решаваат основните проблеми.

Менталните болести во пораст

Експертите предупредуваат дека менталните болести и респираторните инфекции се главните причини за зголемувањето на боледувањата. Додека респираторните инфекции се зголемија по укинувањето на мерките за коронавирусот, сега почесто се препознаваат и се пријавуваат ментални проблеми.

Дебатата за ефективноста на бонусите и другите мерки останува отворена, додека бројот на отсуства продолжува да ја загрозува германската економија.

Курир.рс

Можеби ќе ве интересира

„БРИТИШ ПЕТРОЛЕУМ“ ПОТВРДИ: Имаме технички проблеми на гасоводот во Азербејџан

„БРИТИШ ПЕТРОЛЕУМ“ ПОТВРДИ: Имаме технички проблеми на гасоводот во Азербејџан

Министерство за финансии: За новите автопати исплатени 4,1 милијарди денари во 2024

Министерство за финансии: За новите автопати исплатени 4,1 милијарди денари во 2024

НОВАТА ВЛАСТ ГО МЕНУВА ЗАКОНОТ ЗА СТРАНЦИ ЗА ДА МУ ОЛЕСНИ НА „БЕХТЕЛ И ЕНКА“ ЗА НОСЕЊЕ СТРАНСКИ РАБОТНИЦИ - еве кои сѐ отстапки ќе бидат направени за стратешкиот партнер

НОВАТА ВЛАСТ ГО МЕНУВА ЗАКОНОТ ЗА СТРАНЦИ ЗА ДА МУ ОЛЕСНИ НА „БЕХТЕЛ И ЕНКА“ ЗА НОСЕЊЕ СТРАНСКИ РАБОТНИЦИ - еве кои сѐ отстапки ќе бидат направени за стратешкиот партнер

УШТЕ ЕДНА ЗЕМЈА НАСКОРО ВЛЕГУВА ВО ШЕНГЕН? Само две членки на ЕУ не се во зоната за слободно движење

УШТЕ ЕДНА ЗЕМЈА НАСКОРО ВЛЕГУВА ВО ШЕНГЕН? Само две членки на ЕУ не се во зоната за слободно движење

ИНТЕРВЈУ САЛВАРАС: Стратешкото партнерство помеѓу Филип Морис Интернешнал и Тутунски Комбинат Прилеп е успешна деловна приказна која има позитивно влијание врз целокупната економија

ИНТЕРВЈУ САЛВАРАС: Стратешкото партнерство помеѓу Филип Морис Интернешнал и Тутунски Комбинат Прилеп е успешна деловна приказна која има позитивно влијание врз целокупната економија

„Македонија пат“ наместо да чисти снег, им плаќа камати на извршители

„Македонија пат“ наместо да чисти снег, им плаќа камати на извршители

Колку чини печатењето на најважниот правнички весник во Македонија?

Колку чини печатењето на најважниот правнички весник во Македонија?

ЕВРОПЕЈЦИТЕ СЕ ПОВЕЌЕ ОДМАРААТ СО ПОМОШ НА ИНТЕРНЕТ – растат онлајн резервациите, еве за каде имаа најголем интерес

ЕВРОПЕЈЦИТЕ СЕ ПОВЕЌЕ ОДМАРААТ СО ПОМОШ НА ИНТЕРНЕТ – растат онлајн резервациите, еве за каде имаа најголем интерес

ДИГИТАЛНИТЕ НОМАДИ БАРААТ ЕВТИНИ ДЕСТИНАЦИИ: Дали Македонија е привлечна за нив?

ДИГИТАЛНИТЕ НОМАДИ БАРААТ ЕВТИНИ ДЕСТИНАЦИИ: Дали Македонија е привлечна за нив?