18 Февруари, 2019
0.3455
    ALK 8270.19    0.24%     BESK 9001    -0.13%     GRNT 815.38    0.18%     KMB 5381.26    0.03%     MKSD 196.29    1.98%     MPT 51400.09    0.2%     MTUR 5100    0.01%     OHB 6651    0.02%     RMDEN15 97    0%     RMDEN17 98.2    0%     RZEK 30    0%     RZIT 20    0%     RZLV 102    -2.86%     RZTK 503    4.57%     SBT 2281.83    -0.01%     STB 1230    -0.81%     STIL 122    0%     TEL 310    0.28%     TETE 2290    4.09%     TKVS 5254.57    -0.86%     TNB 15300.44    0.46%     TTK 1380.02    -2.13%     UNI 2220    0.43%     ZILU 246    0.04%

Колку „кошта“ белата линија на Гајур Кадриу?

Објавено во: Економија 10 Август, 2018

Бојата, разредувачот и перлата со кои се бележи бележат патиштата кои ги одржува „Македонијапат“ чинат половина милион евра. Во тендерот не пишува за колку километри бела линија ќе се потрошат овие тони боја. Но затоа пак на веб страната на „Македонијапат“ директор Гајур Кадриу пишува „Со мое големо залагање, ова ќе биде година на Македонијапат“!

„Македонијапат“ ќе плати безмалку половина милион евра за набавка на материјал за тенкослојна ознака на коловоз односно бела боја, перла и разредувач со кои се одбележува белата линија на магистралните и регионалните патишта низ земјава за чие одржување е задолжена „Македонијапат“. На тендер „Македонијапат“ набави 106 тони бела боја, 17 тони разредувач и 31 тон перла (рефлексит). За оваа набавка „Македонијапат“ ќе плати 481.000 евра (цената е без ДДВ) на скопската фирма „Крафтинг Груп“ од Скопје. Набавка е планирана за една година да ги задоволи потребите за боја за белата патна линија.

Според дадената спецификација, во која не пишува за колку километри пат е потребно ова количество боја, разредувач и перла пишува дека тон боја чини 3.305 евра, тон разредувач чини 4.493 евра, а тон перла чини 1.749 евра. Стоката „Македонијапат“ ќе ја нарачува сукцесивно, согласно со потребите, а операторот е должен да ја достави во секцијата „Прилеп“ во рок од 7 дена од направената нарачка. Бојата треба да ги задоволува стандардите MKC EN 1436+A1:2009 или еквивалентно.

Што работи „Македонијапат“

Јавното Претпријатие за одржување и заштита на магистралните и регионалните патишта  "Македонијапат" има повеќе работни задачи и обврски, меѓу кои позначајни се: редовно и зимско одржување на магистралните и регионалните патишта, проектирање на помали објекти на патиштата, асфалтирање на помали делници и крпење на ударни дупки, проектирање, изработка и поставување на вертикална и хоризонтална сигнализација, заштита на патишта, автоматско и рачно броење на сообраќајот, катастар на патишта и мостови, информативна служба за состојбата на патиштата и друго. Јавното претпријатие одржува повеќе од 4.400 километри патишта ширум Македонија. Според тоа што го пишува на веб страницата на „Македонијапат“ претпријатието одржува 294 километри автопат и уште над 1.100 километри регионални и магистрални патишта. Фирмата е организирана во пет подружници: Автопат, Скопје, Велес, Битола и Штип. Најмногу километри одржува подружницата „Битола“ – 1.300 и тоа на делниците: Плетвар, Прилеп, Битола, Кичево, Охрид и Струга. Подружница Скопје ги одржува делниците: Дебар, Гостивар, Тетово, Скопје, Куманово и Крива Паланка во должина од 1.149 километри. Подружница Штип одржува 1.011 километри и тоа на делниците: Кратово, Штип и Струмица. Подружница Велес одржува 662 километри на делницата Велес – Гевгелија.

Р.Ф.

Можеби ќе ве интересира

Претплатници можат да побараат да им се измери брзината на интернетот

Претплатници можат да побараат да им се измери брзината на интернетот

Производителите на јаболки го блокираа патот Битола-Ресен

Производителите на јаболки го блокираа патот Битола-Ресен

До крајот на годината трговски претставништва во три земји

До крајот на годината трговски претставништва во три земји

Какви новини најавува Тевдовски за угостителите и обложувалниците

Какви новини најавува Тевдовски за угостителите и обложувалниците

(ФОТО) Анѓушев седна во „фиќо“

(ФОТО) Анѓушев седна во „фиќо“

„Минималци“ во Европа: Во Швајцарија убедливо најголем, најнизок во екс-советските земји

„Минималци“ во Европа: Во Швајцарија убедливо најголем, најнизок во екс-советските земји

МВР, култура и образование „победници“ во истражување за тендери

МВР, култура и образование „победници“ во истражување за тендери

Германија за влакно избегна рецесија

Германија за влакно избегна рецесија

Можен скок на цените на станови, на градежниците им е малку градење во Скопје

Можен скок на цените на станови, на градежниците им е малку градење во Скопје