15 Октомври, 2018
0.5666
    ALK 7932.53    -0.84%     AUMK 1700    -5.82%     CEVI 1000    0%     FERS 60000    0%     GRNT 791    -1.12%     KJUBI 1460    -2.99%     KMB 4997.73    -0.37%     MPT 45296.92    -2.59%     OHB 6283.55    -1.05%     OKTA 4506.4    2.42%     RMDEN13 97.2    0.21%     RMDEN16 96    -0.31%     RZLV 60    1.69%     SBT 2250    -2.64%     SIL 70    0%     STB 1093.06    -0.63%     STBP 1080    -10%     TEL 280    0%     TKVS 4950    -7.48%     TTK 1120.81    -2.63%     USJE 23000    -0.37%

Колку „кошта“ белата линија на Гајур Кадриу?

Објавено во: Економија 10 Август, 2018

Бојата, разредувачот и перлата со кои се бележи бележат патиштата кои ги одржува „Македонијапат“ чинат половина милион евра. Во тендерот не пишува за колку километри бела линија ќе се потрошат овие тони боја. Но затоа пак на веб страната на „Македонијапат“ директор Гајур Кадриу пишува „Со мое големо залагање, ова ќе биде година на Македонијапат“!

„Македонијапат“ ќе плати безмалку половина милион евра за набавка на материјал за тенкослојна ознака на коловоз односно бела боја, перла и разредувач со кои се одбележува белата линија на магистралните и регионалните патишта низ земјава за чие одржување е задолжена „Македонијапат“. На тендер „Македонијапат“ набави 106 тони бела боја, 17 тони разредувач и 31 тон перла (рефлексит). За оваа набавка „Македонијапат“ ќе плати 481.000 евра (цената е без ДДВ) на скопската фирма „Крафтинг Груп“ од Скопје. Набавка е планирана за една година да ги задоволи потребите за боја за белата патна линија.

Според дадената спецификација, во која не пишува за колку километри пат е потребно ова количество боја, разредувач и перла пишува дека тон боја чини 3.305 евра, тон разредувач чини 4.493 евра, а тон перла чини 1.749 евра. Стоката „Македонијапат“ ќе ја нарачува сукцесивно, согласно со потребите, а операторот е должен да ја достави во секцијата „Прилеп“ во рок од 7 дена од направената нарачка. Бојата треба да ги задоволува стандардите MKC EN 1436+A1:2009 или еквивалентно.

Што работи „Македонијапат“

Јавното Претпријатие за одржување и заштита на магистралните и регионалните патишта  "Македонијапат" има повеќе работни задачи и обврски, меѓу кои позначајни се: редовно и зимско одржување на магистралните и регионалните патишта, проектирање на помали објекти на патиштата, асфалтирање на помали делници и крпење на ударни дупки, проектирање, изработка и поставување на вертикална и хоризонтална сигнализација, заштита на патишта, автоматско и рачно броење на сообраќајот, катастар на патишта и мостови, информативна служба за состојбата на патиштата и друго. Јавното претпријатие одржува повеќе од 4.400 километри патишта ширум Македонија. Според тоа што го пишува на веб страницата на „Македонијапат“ претпријатието одржува 294 километри автопат и уште над 1.100 километри регионални и магистрални патишта. Фирмата е организирана во пет подружници: Автопат, Скопје, Велес, Битола и Штип. Најмногу километри одржува подружницата „Битола“ – 1.300 и тоа на делниците: Плетвар, Прилеп, Битола, Кичево, Охрид и Струга. Подружница Скопје ги одржува делниците: Дебар, Гостивар, Тетово, Скопје, Куманово и Крива Паланка во должина од 1.149 километри. Подружница Штип одржува 1.011 километри и тоа на делниците: Кратово, Штип и Струмица. Подружница Велес одржува 662 километри на делницата Велес – Гевгелија.

Р.Ф.

Можеби ќе ве интересира

Македонец засадил скап зачин во кој се бањала и Клеопатра

Македонец засадил скап зачин во кој се бањала и Клеопатра

ЦЕНИТЕ РАСТАТ: Еве колку ќе чинат бензините од полноќ

ЦЕНИТЕ РАСТАТ: Еве колку ќе чинат бензините од полноќ

КРАЈ ПО 132 ГОДИНИ ПОСТОЕЊЕ: Најпознатиот американски гигант прогласи банкрот

КРАЈ ПО 132 ГОДИНИ ПОСТОЕЊЕ: Најпознатиот американски гигант прогласи банкрот

ЦСУ дефинитивно не загуби во Баварија поради економски причини - еве ги бројките на раст

ЦСУ дефинитивно не загуби во Баварија поради економски причини - еве ги бројките на раст

Кои фактори направија нов годишен рекорд на македонската берза?

Кои фактори направија нов годишен рекорд на македонската берза?

Тргувањето со акции постави нов рекорд во Македонија

Тргувањето со акции постави нов рекорд во Македонија

НЕМА КОНТРОЛА: Ревизори открија како се трошени парите за лекување

НЕМА КОНТРОЛА: Ревизори открија како се трошени парите за лекување

БРОЈНИ НЕДОСТАТОЦИ: Ревизорите открија како се трошени парите за лекување во странство

БРОЈНИ НЕДОСТАТОЦИ: Ревизорите открија како се трошени парите за лекување во странство

Од среда Канада втора држава во светот со целосна либерализација на канабисот

Од среда Канада втора држава во светот со целосна либерализација на канабисот