Махери за туризам, Грците заработуваат и од приказните за кризата
Објавено во: Стил 19 Февруари, 2013
„Обиколка на грчката криза“ е новата тура што една американска туристичка агенција ја нуди на своите клиенти кои сакаат да ја посетат Атина. Како што соопштува грчкиот туристички сајт „Травел дејли њуз“, турата трае три часа и за тоа време се посетуваат објектите кои беа најпогодени од кризата во регионот и од бројните граѓански протести.
Обиколката почнува од плоштадот„Синтагма“ пред парламентот, потоа се насочува кон местата на демонстрациите и другите објекти во центарот, споменувани од светските медиуми. На туристичките групи им се даваат информации за политичката ситуација и економската криза, што ги преживува Грција, дејствијата на Грците, демонстрациите, банкротот на грчката економија и појавата на „Златна зора“. На крајот на обиколката, туристите добиваат предлог да се напијат и грчко вино. Како организатор се јавува една од најсериозните компании во овој сектор „Контекс травел“, која за оваа тура наплаќа по 70 евра од секој клиент.* Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2024 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.