19 Декември, 2025
0.0437

Мекдоналдс се опоравува од долгата криза

Објавено во: Економија 10 Август, 2025 10:00

Добивај вести на Viber

Глобалниот синџир за брза храна „Мекдоналдс“ забележа силен раст на продажбата благодарение на новите маркетиншки потези, враќањето на популарните јадења и иновациите што ги вратија клиентите во неговите ресторани - и покрај предизвиците во секторот.

Глобалната продажба на „Мекдоналдс“ се врати на вистинскиот пат откако синџирот за брза храна го прошири своето мени со нови опции за пилешко и започна тематски кампањи како онаа инспирирана од играта „Мајнкрафт“, привлекувајќи гости чувствителни на цените.

Глобалната продажба во исти продавници порасна за 3,8% во вториот квартал, кој заврши во јуни - далеку над очекувањата на аналитичарите за раст од 2,6%, што е најсилниот квартален раст за речиси две години.

Во Соединетите Американски Држави, каде што „Мекдоналдс“ има околу 14.000 локации, продажбата во рестораните отворени најмалку една година порасна за 2,5%, надминувајќи ги очекувањата. Растот главно беше поттикнат од повисоките индивидуални купувања. Во претходниот квартал, продажбата во САД се намали поради економскиот притисок врз потрошувачите.

Индустријата за брза храна се бореше да ја задржи лојалноста на клиентите во последните месеци, особено кај лицата со пониски приходи. Според податоците од „Revenue Management Solutions“, бројот на посетители на ресторани за брза храна се намалил за 0,9% во вториот квартал, и покрај забавувањето на растот на цените.

Резултатите од големите синџири за брза храна беа мешани, при што „Yum Brands“ објави раст на продажбата во единиците „Taco Bell“ и „KFC“, додека „Chipotle“ објави пад на продажбата од 4% и ги намали своите годишни прогнози.

Вкупната продажба на „McDonald’s“, вклучувајќи ги франшизите и рестораните во сопственост на компанијата, се зголеми за 8% во вториот квартал. Извршниот директор Крис Кемпчински рече дека резултатот е „доказ за силата на нашите атрактивни понуди, ефикасни промоции и иновации во менијата“.

Меѓу најзначајните кампањи беше партнерството во април со филмот „Minecraft“. Во мај, пилешките ленти се вратија во САД, додека новиот бургер „Big Arch“ беше лансиран во Франција и Велика Британија. Во јули, „McDonald’s“ ги врати своите популарни „Snack Wraps“ за 2,99 долари, предизвикувајќи долги редици во многу ресторани во САД. Во текот на летото, 500 локации во САД ќе ја тестираат новата линија на ладно сварено кафе.

„Мекдоналдс“ објави вкупен приход од 6,8 милијарди долари во кварталот, што е зголемување од 5% и над проценките од 6,7 милијарди долари. Нето добивката изнесуваше 2,25 милијарди долари, што е зголемување од 11% во однос на пред една година и ги надмина очекувањата.

Акциите на компанијата пораснаа за повеќе од 3% во претпазарното тргување во среда, објави „Инвестор“.

Независне



Можеби ќе ве интересира

Во која земја од ЕУ храната е најевтина?

Во која земја од ЕУ храната е најевтина?

Словенија ќе го зголеми минималецот - колку ќе изнесува?

Словенија ќе го зголеми минималецот - колку ќе изнесува?

Хрватска ги заострува условите за вработување странци

Хрватска ги заострува условите за вработување странци

Култура со голем потенцијал - заработката е до 20.000 евра по хектар

Култура со голем потенцијал - заработката е до 20.000 евра по хектар

Во кои европски земји најмногу поскапе млекото?

Во кои европски земји најмногу поскапе млекото?

Еве како изгледаат владини станови за млади луѓе од 21 квадратен метар во Холандија: Чинат 45.000 евра

Еве како изгледаат владини станови за млади луѓе од 21 квадратен метар во Холандија: Чинат 45.000 евра

„Нашата цел е да привлечеме компании кои носат знаење, современи технологии и квалитетни работни места“: Димовски од ТИРЗ до менаџментот на Philips

„Нашата цел е да привлечеме компании кои носат знаење, современи технологии и квалитетни работни места“: Димовски од ТИРЗ до менаџментот на Philips

ДЗР: Застарени предмети и неуплатени средства во буџетот на државата, ИТ напади и повеќе неправилности во работењето на Министерството за економија и труд

ДЗР: Застарени предмети и неуплатени средства во буџетот на државата, ИТ напади и повеќе неправилности во работењето на Министерството за економија и труд

Хрватска повлекува храна за бебиња: Аптамилот има поголемо присуство на бактерии

Хрватска повлекува храна за бебиња: Аптамилот има поголемо присуство на бактерии