Мекдоналдс се опоравува од долгата криза
Објавено во: Економија 10 Август, 2025 10:00
Глобалниот синџир за брза храна „Мекдоналдс“ забележа силен раст на продажбата благодарение на новите маркетиншки потези, враќањето на популарните јадења и иновациите што ги вратија клиентите во неговите ресторани - и покрај предизвиците во секторот.
Глобалната продажба на „Мекдоналдс“ се врати на вистинскиот пат откако синџирот за брза храна го прошири своето мени со нови опции за пилешко и започна тематски кампањи како онаа инспирирана од играта „Мајнкрафт“, привлекувајќи гости чувствителни на цените.
Глобалната продажба во исти продавници порасна за 3,8% во вториот квартал, кој заврши во јуни - далеку над очекувањата на аналитичарите за раст од 2,6%, што е најсилниот квартален раст за речиси две години.
Во Соединетите Американски Држави, каде што „Мекдоналдс“ има околу 14.000 локации, продажбата во рестораните отворени најмалку една година порасна за 2,5%, надминувајќи ги очекувањата. Растот главно беше поттикнат од повисоките индивидуални купувања. Во претходниот квартал, продажбата во САД се намали поради економскиот притисок врз потрошувачите.
Индустријата за брза храна се бореше да ја задржи лојалноста на клиентите во последните месеци, особено кај лицата со пониски приходи. Според податоците од „Revenue Management Solutions“, бројот на посетители на ресторани за брза храна се намалил за 0,9% во вториот квартал, и покрај забавувањето на растот на цените.
Резултатите од големите синџири за брза храна беа мешани, при што „Yum Brands“ објави раст на продажбата во единиците „Taco Bell“ и „KFC“, додека „Chipotle“ објави пад на продажбата од 4% и ги намали своите годишни прогнози.
Вкупната продажба на „McDonald’s“, вклучувајќи ги франшизите и рестораните во сопственост на компанијата, се зголеми за 8% во вториот квартал. Извршниот директор Крис Кемпчински рече дека резултатот е „доказ за силата на нашите атрактивни понуди, ефикасни промоции и иновации во менијата“.
Меѓу најзначајните кампањи беше партнерството во април со филмот „Minecraft“. Во мај, пилешките ленти се вратија во САД, додека новиот бургер „Big Arch“ беше лансиран во Франција и Велика Британија. Во јули, „McDonald’s“ ги врати своите популарни „Snack Wraps“ за 2,99 долари, предизвикувајќи долги редици во многу ресторани во САД. Во текот на летото, 500 локации во САД ќе ја тестираат новата линија на ладно сварено кафе.
„Мекдоналдс“ објави вкупен приход од 6,8 милијарди долари во кварталот, што е зголемување од 5% и над проценките од 6,7 милијарди долари. Нето добивката изнесуваше 2,25 милијарди долари, што е зголемување од 11% во однос на пред една година и ги надмина очекувањата.
Акциите на компанијата пораснаа за повеќе од 3% во претпазарното тргување во среда, објави „Инвестор“.
Независне* Македонска берза и оваа година во соработка со Фактор доделува повеќе награди во различни категории за „Акција на годината“ при тргувањето со хартии од вредност.
Еден од критериумите за доделување на признанијата ќе биде и мислењето на јавноста. Гласањето ќе се одвива до 12 декември, а предвиден термин за доделувањето на самите награди е 23 декември.
Од таму, може да гласате за едно од следните котирани друштва:
Можеби ќе ве интересира
ПО ИНЦИДЕНТОТ СО ТУРЦИ ВО ПОДГОРИЦА: Во ноември, секој ден се затвораше по една турска компанија
Цената на кафето расте, но луѓето не се откажуваат од својот омилен напиток
Како да се одреди вистинската плата за новoто работно место?
Германија тоне во најлошата криза од 1945 година, индустријата се соочува со проблеми
Цени во најсеверната продавница во светот, поевтино е од САД
Хрвати се иселиле во Полска, тврдат дека земјата е драстично подобра од Хрватска
Обидот за увоз на берачи од Бангладеш и Пакистан не успеа во соседството
БДП СЕ ЗГОЛЕМИ ЗА 3.8 ОТСТО: Кои сектори се со најголем раст?





