06 Декември, 2025
1.0299

Неколку совети од еден милијардер кој бил бездомник

Објавено во: Стил 29 Октомври, 2013 13:21

Добивај вести на Viber

Кога Џон Пол ДеЏорија ги основал John Paul Mitchell Systems во 1980 година, тој за кратко бил без дом и спиел во стар Rolls Royce во Лос Анџелес . Сепак, ДеЏорија и ко-основачот на компанијата, Пол Мичел, успеваат да соберат некако 700 долари и почнуваат да го нудат својот шампон од врата на врата. Денес Пол Мичел е компанија со годишен приход во износ од 1 милијарда долари. За да докаже дека не е само среќа , ДеЏорија учествува во основањето на Patron Spirits во 1989 година како хоби, а потоа создава светски пазар за луксузна текила. Двете основни марки - Paul Mitchell и Patron , го направија ДеЏорија еден од најбогатите луѓе во САД, а неговата лична состојба се проценува на 4 милијарди долари. ДеЏорија , кој има значително искуство во однос на производите и маркетингот, за Forbes откри четири тајни за претприемачите кои сакаат да создадат бренд од светска класа, почнувајќи од нула. Еве ги и нив: 1 . Креирајте најдобар можен производ и знајте дека тоа е најдобриот производ . Верувај во себе и знајте дека нудиме одлична услуга и одличен производ кој ќе ви обезбеди повторни порачки. Вие никогаш не продавате - се обидувате да го пласирате во рацете на некого, без разлика дали станува збор за услуга или производ , знаејќи дека е толку добра / добар што ќе сакаат да го порачаат повторно или ќе раскажат на пријател. 2 . Придржувајте се до својата визија и бидете подготвени за одбивање. Ќе се судрите со одбивање многу пати . Бидете подготвени за тоа . Без разлика колку е лоша ситуацијата, не дозволувајте тоа да надвладее и да ви влијае - продолжете да одите кон она што сакате да го постигнете , независно од сè ... Треба да го поседувате истиот ентузијазам кога сте тропнале на вратата број 100 , како и кога сте тропнале на вратата број 1 . 3 . Барајте ги првите клиенти одново и одново. Откако еден клиент ќе каже "да" , веќе треба да вложите карактер.  Треба да обрнете внимание на првите клиенти - вистинско внимание , бидејќи е полесно да задржиш клиент , отколку да добиеш нов . Оние луѓе на кои одвојувате екстра внимание ќе бидат вашиот најдобар извор за препораки , бидејќи ним ќе им се допаднете и ќе кажат на некој друг. 4 . Вработи по еден работник кој ќе извршува различни должности - ова ја прави компанијата пофлексибилна, ефективна и исчистена . Ако ангажирате луѓе, ќе им доделите две или три различни обврски и ќе им плаќате малку повеќе. Ако работите се влошат , никогаш нема да има потреба да ги отпуштате.

* Македонска берза и оваа година во соработка со Фактор доделува повеќе награди во различни категории за „Акција на годината“ при тргувањето со хартии од вредност.
Еден од критериумите за доделување на признанијата ќе биде и мислењето на јавноста. Гласањето ќе се одвива до 12 декември, а предвиден термин за доделувањето на самите награди е 23 декември.
Од таму, може да гласате за едно од следните котирани друштва: