25 Април, 2024
0.0256

Нисан со најголем скок, стигна до Топ 5 еколошки брендови!

Објавено во: Стил 24 Јуни, 2013

Добивај вести на Viber

Нисан се истакна како компанија која оствари најголем скок на листата на „Best Global Green Brands“ во извештајот на „Interbrand“. Компанијата сега е рангирана на 5-то место, односно се искачи за 16 места, во однос на минатогодишната позиција. Притоа Нисан е прогласен за еден од најзелените брендови во светот за 2013 на третиот годишен извештај „Best Global Green Brands“. Лидерот при мобилноста со нулта емисија, 100-процентниот електричен автомобил „LEAF“,  придонесе Нисан  да биде рангирана на 5-то место од 50-те селектирани марки во извештајот. Нисан се стреми активно да придонесува за одржлив развој на мобилноста и општеството, па истовремено следеше и профитабилен раст, пишува Авто Плус и додава дека еден од главните столбови на корпоративната и еколошка стратегии на компанијата е одржувањето лидерство кај електричните автомобили. Со продадени до крајот на мај 2013 над 65.000 возила „Nissan LEAF“, тој се претвора во најпродаван електромобил во историјата.

Можеби ќе ве интересира

Мемедоски е македонскиот претставник на „Светскиот избор за Мис и Мистер за глуви“ во Прага: Бог ме направил различен од другите, но ми подарил повеќе таленти

Мемедоски е македонскиот претставник на „Светскиот избор за Мис и Мистер за глуви“ во Прага: Бог ме направил различен од другите, но ми подарил повеќе таленти