Нисан со најголем скок, стигна до Топ 5 еколошки брендови!
Објавено во: Стил
24 Јуни, 2013 19:07
Добивај вести на Viber
Нисан се истакна како компанија која оствари најголем скок на листата на „Best Global Green Brands“ во извештајот на „Interbrand“. Компанијата сега е рангирана на 5-то место, односно се искачи за 16 места, во однос на минатогодишната позиција.
Притоа Нисан е прогласен за еден од најзелените брендови во светот за 2013 на третиот годишен извештај „Best Global Green Brands“.
Лидерот при мобилноста со нулта емисија, 100-процентниот електричен автомобил „LEAF“, придонесе Нисан да биде рангирана на 5-то место од 50-те селектирани марки во извештајот.
Нисан се стреми активно да придонесува за одржлив развој на мобилноста и општеството, па истовремено следеше и профитабилен раст, пишува
Авто Плус и додава дека еден од главните столбови на корпоративната и еколошка стратегии на компанијата е одржувањето лидерство кај електричните автомобили.
Со продадени до крајот на мај 2013 над 65.000 возила „Nissan LEAF“, тој се претвора во најпродаван електромобил во историјата.
* Македонска берза и оваа година во соработка со Фактор доделува повеќе награди во различни категории за „Акција на годината“ при тргувањето со хартии од вредност.
Еден од критериумите за доделување на признанијата ќе биде и мислењето на јавноста. Гласањето ќе се одвива до 12 декември, а предвиден термин за доделувањето на самите награди е 23 декември.
Од таму, може да гласате за едно од следните котирани друштва: