Добивај вести на Viber
Истражувачите велат дека оваа проценка е точна повеќе кај мажите , отколку кај жените.
Авторите Илејн Вонг и Михаел Хаселхун од Универзитетот од Висконсин, Милвоки, како и Маргарет Ормистон од Лондонската школа за бизнис, го објаснуваат значењето на нивната работа.
Според нив, ова откритие е огромен успех: „Ние ја идентификуваме кокретната физичка особина и структурата на лицето на лидерите кои се во корелација со нивната организациска способност. Конкретно, лидерите со широки лица остваруваат поголема финансиска способност.“
Нивното објаснување не е секогаш толку едноставно и не е стопостотна гаранција, велат истражувачите:
„Врската меѓу структурата на лицето на шефот и неговата финансиска способност зависат и од динамиката на донесување одлуки во водечкиот тим.“
Вонг, Хаселхун и Ормистон ги анализираа лицата на лидерите на Џенерал Електрик, Хјуит Пакард, Најк и уште 52 други организации во периодот од 1966 до 2002 година. Сите овие се големи компании со годишен приход од 38 милјарди долари и околу 120 000 вработени.
Тие користеа слики од интернет кои им служеа како груби податоци за да го одредат размерот помеѓу ширината и должината на нивните лица.
Тие исто така направија анализа и врз лицата на студентите кои покажаа дека „оние кои имале пошироки лица полесно ја добиваат битката на преговори и почесто користат измами за да добијат повеќе пари.“