Огромна побарувачка – Лего губи пари зошто не може да постигне
Објавено во: Економија 06 Септември, 2016 18:35
Легоманијата ги направи бренд број еден за продажба на играчки во светот, надминувајќи го Мател кој стои зад популарната Барбика. Дополнителен инпулс за продажбата се и анимираните Лего филмови кои станаа омилена на најмладата публика која исто така е и нивни најголем потрошувач.
Можеби ќе ве интересира
Побарувачката за сребро ќе расте - кои земји имаат најголеми резерви?
ЕУ ОДОБРИ ПОМОШ ЗА УКРАИНА: Што се случува со цените на златото и пченицата?
Како вештачката интелигенција навистина влијае на пазарот на трудот?
Најголемото наоѓалиште на злато досега – илјадници тони скриени на 1.900 метри
НА ЕУ И НЕДОСТАСУВААТ МЕНАЏЕРИ ЗА ПРОДАЖБА, МАРКЕТИНГ И РАЗВОЈ: Оваа професија има незадоволена побарувачка
Запленетите акции на Сашо Мијалков во Алта банка ставени на продажба




