Ова се најсилните регионални брендови
Објавено во: Економија 23 Февруари, 2016 18:40
Aгенцијата Valicon, ја објави традиционалната листа на најсилните регионални брендови.
Првите три места остануваат исти: Милка, Кока Кола и Вегета. Следат Цедевита, Смоки и Аргета, брендовите на Атлантик група, па Орбит, Кокта и Нивеа.
Според најновото рангирање продолжува растот на српските брендови, конкретно Смоки и Плазма, тренд кој за прв пат е забележан во 2013 година и повторен раст на Јана, која влезе во топ 10.
Во Топ 25, како и претходните години нема македонски брендови.
Valicon е една од водечките агенции за советување и испитувањена пазарот на подрачјето на регионот на југоисточна Европа, со посебен фокус на земјите на поранешна Југославија.
Агенцијата ги следи најголемите регионални играчи од различни индустрии, собирајќи толку екстензивен увид во регионот.
Можеби ќе ве интересира
Побарувачката за сребро ќе расте - кои земји имаат најголеми резерви?
ЕУ ОДОБРИ ПОМОШ ЗА УКРАИНА: Што се случува со цените на златото и пченицата?
Како вештачката интелигенција навистина влијае на пазарот на трудот?
Најголемото наоѓалиште на злато досега – илјадници тони скриени на 1.900 метри
НА ЕУ И НЕДОСТАСУВААТ МЕНАЏЕРИ ЗА ПРОДАЖБА, МАРКЕТИНГ И РАЗВОЈ: Оваа професија има незадоволена побарувачка
Запленетите акции на Сашо Мијалков во Алта банка ставени на продажба




