Почина уште еден свиркач кој предупреди на дефекти во „Боинг“
Објавено во: Свет 02 Мај, 2024
Поранешниот вработен во „Спирит Аеросистемс“, снабдувач на „Боинг“, Џошуа Дин (45) починал по ненадејно боледување, објави Сиетл Тајмс.
Тетката на Дин, Керол Парсонс, рече дека Дин бил примен во болница откако пред две недели доживеал проблеми со дишењето.
Парсонс рече дека нејзиниот внук бил интубиран и неговата состојба почнала да се влошува. Дин развил пневмонија и МРСА, сериозна бактериска инфекција, според Сиетл Тајмс.
- Нашите мисли се со семејството на Џош Дин. „Оваа ненадејна загуба е шокантна вест овде и за неговите најблиски“, изјави портпаролот на Spirit, Џо Бучино, за Сиетл Тајмс.
Дин сведочеше против Спирит во акционерска тужба минатата година, каде поранешен ревизор за квалитет ја обвини компанијата за лоша контрола на квалитетот во производството на Боинг 737 Макс.
Неортодоксните инженерски практики на компанијата сега се под лупа на јавноста откако Њујорк Тајмс објави во март дека користела „Дон“, течен сапун за подмачкување на заптивките на вратите на 737 Max.
„Спирит“ подоцна објави дека пробал и други производи за домаќинството како вазелин и пченкарен скроб како лубрикан, според Тајмс.
Сепак, сапунот „Дон“ е документиран според стандардите на ФАА како остварлив производствен капацитет, изјави „Спирит“ за Тајмс.
Во јануари, Дин изјави за Вол Стрит Журнал дека Спирит го отпуштил затоа што ги посочил дупките што биле погрешно издупчени на трупот. Компанијата одговори дека не се согласува со тврдењата на Дин, додавајќи дека ќе се брани на суд.
Смртта на Дин следи по смртта на свиркачот на Боинг, Џон Барнет (62). Барнет почина во март, среде сведочењето против Боинг.
Поранешниот извршен директор на Боинг почина од „она што се чини дека е самонанесена прострелна рана“, изјавија од Бизнис Инсајдер од Канцеларијата на судски лекар од округот Чарлстон. Не беа дадени повеќе детали.
Адвокатот на Дин, Брајан Ноулс, изјави за Сиетл Тајмс дека не сака да шпекулира за времето и околностите на смртта на Дин. Ноулс исто така го претставуваше Барнет.
„Боинг“ беше под лупа по низа инциденти и повторени неуспеси во обезбедувањето на квалитетот, особено со авионот од типот „737 Макс“.