ПОВЛЕКУВАЊЕ ОД ГЕРМАНСКИТЕ АЕРОДРОМИ - авиопревозниците бараат укинување на данокот на авионскиот превоз за да го поевтинат летањето
Објавено во: Економија 20 Октомври, 2024
Неколку авиокомпании се повлекуваат од германските аеродроми поради високите трошоци предизвикани од зголемениот износ на таксите за авиосообраќај.
Воздухопловната индустрија ги повика политичарите да преземат мерки кои повторно ќе го поевтинат летањето, пренесува германската новинска агенција (dpa).
„Летањето мора да остане достапно“, изјави за „Франкфуртер алгемајне цајтунг“, Јенс Бишоф, претседател на Сојузната асоцијација на германската авијациска индустрија (БДЛ).
– Воздухопловниот данок мора да се укине, а Шведска во моментов води со овој данок, изјави шефот на Рајанер, Еди Вилсон.
Рајанер, како и некои други авиокомпании, се повеќе се повлекува од германските аеродроми - според сопствените изјави - поради преголеми трошоци.
Главен проблем е таксата за летање, која на 1 мај е зголемена за 25 отсто (од 15,53 до 70,83 евра во зависност од растојанието), таксите за контрола на летање и т.н. такса за безбедност на воздушниот сообраќај што се наплаќа за проверка на патниците и нивниот рачен багаж на аеродромот.
Данокот на воздухот како мерка за заштита на климата
Во Германија некогаш беше воведена такса за воздухопловство како мерка за заштита на климата.
Меѓутоа, неодамна, коалициската семафор влада, исто така, сакаше да користи повисоки приходи за да ги закрпи дупките во буџетот.
Севкупно, авијацијата сочинува околу 2,5 отсто од глобалните емисии. Летањето е убедливо најштетниот начин на патување за климата.
Според Федералната агенција за животна средина, повратен лет до Канарските Острови произведува околу 1,9 тони еквивалент на CO2 по лице. Ова е повеќе од просечните корисници на автомобили, автобуси и воз што испуштаат годишно (1,5 тони CO2 еквивалент).
Fenix-magazine/SIM/dpa
Фото: ЕПА