25 Април, 2024
0.0272

Продажба на агроиндустриските производи

Објавено во: Колумни 13 Декември, 2019

Добивај вести на Viber

Успешната продажба на агроиндустирискиот комплекс е важен финален чекор во остварувањето на целите за долгорочен профит преку задоволување на потребите на потрошувачите (коминтентите). Продажбата е вклучена во управувачката функција на менаџментот. Сите планирања, аранжирања и контролирања се бескорисни се додека не се направи продажбата.

  Секоја агроиндустриска организација има производи за продажба. Ако некоја компанија не продала  таа пропаѓа. Секој вработен секој ден треба да разбере дека е вклучен во продажбата на производот. Секој  вработен мора да разбере дека е вклучен во продажбата на производот. Сите вработени мора да разберат  тоа што го прават и помагаат на фирмата. Независно дали работат во транспорт, во производството, во наплата, во истражување и развој, сите вработени придонесуваат во продажбата преку помагање да се развие правилниот маркетинг микс односно да се има вистински производ цена и вистинското место за вистинска промоција. Луѓето во продажбата се последната алка во синџирот кој го комплетира овој процес.

  Продажбата е внатрешен и надворешен процес. Продавањето  се смета најчесто за убедување на некој надвор од бизнисот да го купи производот на фирмата. Меѓутоа, внатрешната продажба  е исто така важна. Внатрешната продажба ги држи сите фокусирани на исполнувањето на потребите на клиентот, наместо да се сепарираа без правец поради недостиг на мотивација.

 Процесот на развој на нов производ обично почнуда со идеја. Идејата може да дојде од секого во секое време, но најдобри извори секогаш се луѓето, кои се најтесно поврзани со потрошувачите-односно луѓето во продажбата. Слушањето на потребите на потрошувачите е одличен начин да се добие идеја за нов производ и за нови опции за постојните производи.

Откако ќе ја добијат идејата, луѓето од продажба треба да им ја продадат таа идеја на луѓето во компанијата, на луѓето во менаџментот и во оделот на  истражување и развој. Внатрешната продажба на една идеја често е потешка од продавање на производот. Ако претпријатието сека да успее, неговите производи и самото претпријатие треба да се развиваат заедно со потребите на клиентите.

  Фокусот го ставаме на надворешната продажба. Ова е важна способност во земјоделско-индустрискиот систем и активност во која може да се вклучат студенти по земјоделскоиндустриски производи. Секој од овие производи е важен за правилно функционирање на земјоделско прехрамбен систем и бара добри продажни вештини.

  Единаесетте елементи на успешна продажба. (Според Џејмс Џ. Бајралјн и др.)

  Прво: Познавањето на прозводот. Витален дел од продажбата е усогласување на потребите на клиентот со доблестите на производот. Ова започнува со прознавањето на се што може да се знае за производот – како е произведен, како се изедува испораката, потенцијалот за користење, технички спецификации и др.

  Второ: Слушајте го клиентот. Луѓето во продажбата треба внимателно да ги слушнат потребите на клиентите да ги дефинираата причините за купувањето.

  Трето: Барајте ги вистинските луѓе. Треба да се биде сигурен дека  луѓето со кои се разговара за купување се оние што можат да донесат бизнис одлуки. Имате ли авторитет да го направите ова купување. И ако немате кај има?

  Четврто: Не трошете го  време на клиентот. Осигурајте се дека ги имате сите  потребни информации за новите производи,  нарачки, цени, време на испорака за да бидете  сигурни дека клиентот има корист од средбата.

 

  Петто: Професионален став, пристојност и стил на облекување. Сите купувачи (клиенти)  вклучувајќи ги дригите бизниси, имаат избор кога купуваат. Денес е тешко да се добие долготрајна предност, потпирајќи се само на квалитетот на производот.

  Шесто: Закажете состанок. Кога се претставувате за првпат со некој бизнис, средете ги работите пред посетата.  Писмо за претставување заедно со телефонски разговор е добра почетна точка. Писмено треба да му покаже на потенцијалниот купувач дека сте направиле истражување и за него и дека ги разбирате неговите потреби.

  Седмо: Запознајте се со сите. Кога продавате нешто зборувајте со сите што работат со клиентот. Секој има информации што ќе помогнат во продажбата.

  Осмо: Мрежа. Создадете широка мрежа на пријатели, познати и колеги. Не плашете се да побарате помош од нив ако се сочуствувате со  некој проблем.

  9.Развивајте долгорочна соработка со клиентите. Една од поголемите промени во последните години во бизнисот е крајот на негативните односи помеѓу снабдувачите и клиентите. Водачите на бизнисите ги користат придобивките од соработката со бизнисите со кои соработуваат.

  10. Бидете добро информирани. Секогаш е предност да направите луѓето да се чувствуваат удобно кога се со вас. Еден од најдобрите начини е да бидете заинтересирани за се што зборуваат и прават.

  11. Склучете ја зделката. Важно  е да се знае како да се реализира продажбата како да се убеди клиентот да го купи производот од вас. Со блиски односи ова е полесно, бидејќи знаете што го мотивира клиентот. Во други случаеви, значи директно поставување на прашањето: Што треба да направите за да го купат производот? И потоа да се погрижите за барањата.

  Најдобри продавачи се оние кои страсно веруваат во предностите на производот што го продаваат: На пример, ако продавачот цврсто верува дека сосот за пица што го производува неговата фирма е најдобар и секој што прави пица ќе го купи производот од неговата фирма.

                                 

Проф.Д-р Борис Анакиев

Можеби ќе ве интересира

Оружје за Украина - пари за САД

Оружје за Украина - пари за САД

Кина и Русија продолжуваат со градењето на мултиполарниот поредок

Кина и Русија продолжуваат со градењето на мултиполарниот поредок