Добивај вести на Viber
На „Фејсбук“ му прети судска покана од органите за заштита на конзументи во повеќе нордиски земји, доколку не се спречат непосакуваните реклами во протокот на вести кај корисниците.
Многумина во Скандинавија реагираа поради значителниот пораст на обемот на реклами на „Фејсбук“ во последно време. Меѓу оние кои протестираат се и омбудсманите за потрошувачки права во Шведска, Данска и Норвешка, кои сметаат дека маркетингот може да се смета за непосакувана реклама, а што е забрането според ЕУ-директивите.
- Оваа социјална мрежа по се изгледа ја прекршува европската директива кога станува збор за интегритетот при електронска комуникација, така што им дозволува на компаниите да рекламираат директно во протекот на вести кај корисниците на мрежата, вели норвешкиот омбудсман за потрошувачки права Гри Нергард. Нордиските омбудсмани би сакале првин да го продискутираат ова прашање со „Фејсбук“, но доколку тоа не резултура со подобрување, се иразуваат надежи дека би можела да интервенира Европската комисија, пишува „Компјутер Свиден“.
* Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2024 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.