03 Мај, 2024
0.0255

СКОПЈЕ ВО ПРЕГОВОРИ СО КАТАР ЕРВЕЈС И ФЛАЈДУБАИ: Oдлуката на крајот ќе ја донесат авиокомпаниите

Објавено во: Економија 18 Јуни, 2023

Добивај вести на Viber

ТАВ Македонија почнува преговори со Катар ервејс и со Флајдубаи за нивното потенцијално враќање во Скопје откако тие ги прекинаа операциите на почетокот на пандемијата на корона вирусот, објавиexzuaviation. Генералниот директор на ТАВ Македонија, Неџат Курт, изјави:

„Би сакале повторно да воспоставиме дестинации како што се Доха и Дубаи, кои беа прекинати од Qatar Airways и Flydubai за време на кризата со Ковид-19. Работиме кон постигнување на оваа цел и одржавме состаноци и преговори со авиокомпаниите, поддржани од амбасадите во овие земји, но одлуката на крајот ја носат самите авиокомпании“. Скопје загуби нон-стоп летови до Заливот по повлекувањето на двата превозници од пазарот.

Flydubai започна со летови до Скопје во октомври 2012 година и ја одржа услугата до март 2020 година. Во последните три години од работењето, бројот на патници во просек изнесуваше околу 27.000 годишно. Од пандемијата, во регионот, Flydubai воведе операции во Љубљана и ги удвои своите фреквенции до Белград, истовремено обновувајќи ги летовите до Загреб, како и сезонските услуги за Дубровник и Тиват.

Од друга страна, Катар ервејс изјави дека услугите на EX-YU Aviation News во Скопје ќе продолжат кога ќе бидат комерцијално одржливи. Македонскиот министер за транспорт и врски, Благој Бочварски, претходно разговараше со катарскиот амбасадор во земјава, при што ја истакна потребата Катар ервејс да ги обнови услугите меѓу Доха и Скопје. „За нас е особено важно да ги обновиме летовите меѓу Скопје и Доха, за да ги одржиме деловните односи меѓу двете земји“, рече Бочварски.

Во 2019 година, поголемиот дел од патниците на Катар ервејс во Скопје беа трансфери. Тие првенствено потекнуваат или биле наменети за австралискиот пазар - 33%, потоа Индија 7%, Тајланд 5% и Сингапур 4%. Во својата последна цела година на работење, во 2019 година, „Катар ервејс“ опслужи 29.856 патници на летовите до и од Скопје, што е речиси исто како и претходната година, кога пречека 29.874 патници на релација. „Катар ервејс“ неодамна соопшти дека темпото со кое ќе се воведат нови линии во наредните години ќе зависи од испораките на авиони кои се повеќе се одложуваат од производителите.

ФОТО: EPA-EFE/ETIENNE LAURENT

Можеби ќе ве интересира

ПОРАДИ КЛИМАТСКИТЕ ПРОМЕНИ: Колку маслиново масло произведува Шпанија?

ПОРАДИ КЛИМАТСКИТЕ ПРОМЕНИ: Колку маслиново масло произведува Шпанија?

СИНОТ НА СВЕТОЗАР, ЈАНЕ ЈАНЕВСКИ, СТАНУВА ПРЕТСЕДАТЕЛ НА УО НА „АУТОМАКЕДОНИЈА“ - и оттаму заминува Џон Илија Јоновски

СИНОТ НА СВЕТОЗАР, ЈАНЕ ЈАНЕВСКИ, СТАНУВА ПРЕТСЕДАТЕЛ НА УО НА „АУТОМАКЕДОНИЈА“ - и оттаму заминува Џон Илија Јоновски

НОВА ИНИЦИЈАТИВА ДО УСТАВЕН СУД ЗА УКИНУВАЊЕ НА ЧЛЕН 368 ОД ЗАКОНОТ ЗА ОБЛИГАЦИОНИ ОДНОСИ - тој е негативен за приватниот сектор

НОВА ИНИЦИЈАТИВА ДО УСТАВЕН СУД ЗА УКИНУВАЊЕ НА ЧЛЕН 368 ОД ЗАКОНОТ ЗА ОБЛИГАЦИОНИ ОДНОСИ - тој е негативен за приватниот сектор

КОЛКУ ДИВИДЕНДА ЌЕ ДОБИЕ СИМОН, А КОЛКУ САШО НАУМОСКИ - прилепска „Витаминка“ го објави планот, еве ги деталите

КОЛКУ ДИВИДЕНДА ЌЕ ДОБИЕ СИМОН, А КОЛКУ САШО НАУМОСКИ - прилепска „Витаминка“ го објави планот, еве ги деталите

ЦРН ДЕН ЗА ГЕРМАНСКАТА ЕКОНОМИЈА: Гигантот го прекина производството по 30 години - позната компанија ја изгуби трката со кинеска фирма

ЦРН ДЕН ЗА ГЕРМАНСКАТА ЕКОНОМИЈА: Гигантот го прекина производството по 30 години - позната компанија ја изгуби трката со кинеска фирма

АСО ја охрабрува Владата за измени на Тарифникот за авто-осигурување

АСО ја охрабрува Владата за измени на Тарифникот за авто-осигурување

Стотици домаќинства сега продаваат струја во Македонија, интересот сепак ограничен

Стотици домаќинства сега продаваат струја во Македонија, интересот сепак ограничен

При кумулативен пораст на цените од 61.5 отсто, само премиите за авто осигурување се замрзнати 15 години

При кумулативен пораст на цените од 61.5 отсто, само премиите за авто осигурување се замрзнати 15 години

Дваесет години не го воведоа еврото и се спасија од рецесија

Дваесет години не го воведоа еврото и се спасија од рецесија