Добивај вести на Viber
Потрошувачката доверба во Германија стагнира поради загриженост околу повторното избивање на кризата во еврозоната, покажаа податоците на истражувачкиот институт ГфК.
Политичките проблеми во Италија и кризата на Кипар влијаат на довербата на потрошувачите во најголемата европска економија, иако можеби е прерано да се проценат идните ефекти од кипарската криза, бидејќи анкетата на ГфК е спроведена пред Никозија да постигне договор со меѓународните кредитори.
Се проценува дека индексот на довербата на домаќинствата во април ќе остане непроменет на 5,9 поени, колку што изнесуваше и во март. ГфК наведува дека очекувањата на потрошувачите се во врска со примањата и нивната подготвеност да трошат помалку, додека очекувањата околу економијата значително пораснале.
* Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2024 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.