20 Април, 2024
0.0378

СТАНУВААТ ВО 4 НАУТРО И ЛЕТААТ ПО 12 ЧАСА: Пилотите на Wizz Air ексклузивно за The Mirror предупредија за безбедносните ризици во авиокомпанијата

Објавено во: Свет 22 Јуни, 2022

Добивај вести на Viber

Пилоти на Wizz Air ексклузивно за британски The Mirror зборуваат за за условите на работа во нискобуџетната унгарска авиокомпанија, при што сите тие изразија загриженост поради заморот, безбедноста при летањето и платата

Предупредуваат на сериозни проблеми во авиокомпанијата поради замор, за што посочуваат дека тоа е главна грижа за безбедноста.

Тројца актуелни и еден поранешен пилот на Wizz Air во Британија и ширум Европа во разговорот за Mirror изразија загриженост за списокот на летови, бројот што им се бара за работа, нивото на плата и моралот и беа обединети во нивните предвидувања дека ситуацијата во Визер ќе се влоши.

Еден од нив, Ендрју*, отиде дотаму што ги повика потенцијалните клиенти да избегнуваат патување со Wizz Air, што имплицира дека можеби е неморално да се прави тоа врз основа на тоа како е третиран персоналот.

Тој за The Mirror изјави дека обемот на работа е „преголем“ во лето, а понекогаш и „навистина небезбеден“.

Додека Ендрју одбива да лета над неговите лични граници, другите пилоти со помало искуство се под притисок да работат кога се премногу уморни, односно кога треба да ги користат деновите за однор, тврди тој.

Пилотот, кој има повеќе од 30 години искуство во летање со комерцијални авиони, тврди дека предупредувањата од страна на пилотите за нивната преголема исцрпеност се сериозно посочувани.

Но, како што вели, персоналот е доведен до нивните апсолутни граници во средина со низок морал, релативно ниско платена средина во која половина од нивните плати се добиваат само ако летаат.

Ендру нагласува дека Wizz Air негува култура во која поновите квалификувани пилоти од делови на Европа со пониски просечни примања се користат за да се одржат цените на ултрабуџетните авиокомпании што е можно пониски.

Ова вклучува давање на приправничките пилоти вкупна плата од околу 17.000 фунти, иако тие честопати инвестирале над 100.000 фунти за да ги добијат своите дозволи.

„Тоа функционира со младите момци, оваа поранешна советска култура што ја има компанијата. Овие момци велат дека треба да го правите она што ви е кажано, и тие го прават тоа.

„За луѓето кои доаѓаат од Романија или Бугарија, подобро е отколку да работат во фабрика, но платата е смешна.

„Во текот на зимата добивав 3.500 евра (3.000 фунти) месечно. За капетан тоа не е ништо. Сега летам многу, добивам 6.500 евра месечно.

„Со оглед на обврските, очекувате многу повеќе. Во EasyJet би била двојно поголема платата. Ние летаме за половина од она што го добиваат.

„Се будам секое утро во 3.50 часот и работам десет до 12 часа, шест дена по ред, а потоа два до четири дена одмор. Често правиме четири лета на ден“.

Важно е да се напомене дека Wizz Air никогаш немал фатална несреќа, ниту пак конкурентските авиокомпании Ryanair и easyJet.

Но, Ендрју стравува дека неговата авиокомпанија ризикува „голема катастрофа“ со тоа што го турка персоналот да работи понапорно отколку што треба, што пак доведува до „носење лоши одлуки во даден момент“ и „да станат бавни“.

Тоа е исклучително опасно“, продолжи тој.

„Сите ние грешиме, но обично тоа го препознавате и следите и го ублажувате.

„Кога сте уморни, амплитудата на овие грешки може да биде голема. Можеби нема да ја препознаете. Ова може да резултира со голема катастрофа. „Има недоволно вработени. Понекогаш, во оној мал број слободни денови, ќе ви се јават неколку пати за да видат дали ќе летате“.

Друг пилот изјави за The Mirror: „(Тие) можат да кажат дека можеме слободно да пријавиме дека сме болни или не сме во состојба да пилотираме. Но, ние ги сносиме трошоците за безбедноста на летот на нашите раменици.

Ендру продолжи да предвидува хаос во компанијата во наредните години, бидејќи се повеќе пилоти се упатуваат кон САД и Блискиот Исток за значително подобри плати и услови.

Тој рече дека „луѓето се вознемирени“ и страдаат од лош морал низ базите на „Виз ер“ во Романија, Унгарија, Италија и Обединетото Кралство и дека „совршената бура“ од недостаток на пилоти по пандемијата тешко ќе ја погоди компанијата.

Капетанот ги повика потенцијалните клиенти на Wizz Air да избегнуваат резервации со авиокомпанијата, исто како што би можеле да изберат етички да купуваат во други сфери на животот.

„Ако не плаќате доволно, тогаш има некои трикови (се случуваат) зад сето, како кога купувате работи од Кина“, рече Ендру.

„Не би летал со Визер.

Целиот текст на  линкот

ФОТО: EPA/TOMS KALNINS

Можеби ќе ве интересира

ДЕТЕ ВО ТЕКСАС СЕ ЗАКАНУВАЛО НА СОУЧЕНИК: Во полиција открило дека пред две години убило човек

ДЕТЕ ВО ТЕКСАС СЕ ЗАКАНУВАЛО НА СОУЧЕНИК: Во полиција открило дека пред две години убило човек

ЗАГИНА ПРИ НАПАД СО ДРОН: Во Украина е убиен руски новинар

ЗАГИНА ПРИ НАПАД СО ДРОН: Во Украина е убиен руски новинар

(ВИДЕО) УКРАИНА ГО ГАЃАШЕ БЕЛГОРОД: Загинаа две лица

(ВИДЕО) УКРАИНА ГО ГАЃАШЕ БЕЛГОРОД: Загинаа две лица

ГАЗА: На секои 10 минути едно дете е убиено или повредено

ГАЗА: На секои 10 минути едно дете е убиено или повредено

(ВОЗНЕМИРУВАЧКО ВИДЕО) ЧОВЕК СЕ ЗАПАЛИ ПРЕД СУДОТ ВО ЊУЈОРК: Ова се случи откако е објавено дека е избрана порота за случајот против Трамп

(ВОЗНЕМИРУВАЧКО ВИДЕО) ЧОВЕК СЕ ЗАПАЛИ ПРЕД СУДОТ ВО ЊУЈОРК: Ова се случи откако е објавено дека е избрана порота за случајот против Трамп

РУСИЈА ГО ШИРИ ВЛИЈАНИЕТО: Владата на Чад се закани дека ќе ги исфрли американските трупи

РУСИЈА ГО ШИРИ ВЛИЈАНИЕТО: Владата на Чад се закани дека ќе ги исфрли американските трупи

ДИРЕКТНИТЕ НАПАДИ МЕЃУ ИЗРАЕЛ И ИРАН ЗАВРШИЈА: Техеран нема да одговори

ДИРЕКТНИТЕ НАПАДИ МЕЃУ ИЗРАЕЛ И ИРАН ЗАВРШИЈА: Техеран нема да одговори

ЕРМEНИЈА ЌЕ ВРАТИ ТЕРИТОРИЈА: Четири села ќе отстапи на Азербејџан

ЕРМEНИЈА ЌЕ ВРАТИ ТЕРИТОРИЈА: Четири села ќе отстапи на Азербејџан

МЕДВЕДЕВ: Оние кои го поддржуваат Киев сакаат да го ликвидираат Зеленски

МЕДВЕДЕВ: Оние кои го поддржуваат Киев сакаат да го ликвидираат Зеленски