06 Октомври, 2024
0.1615

Сведоци сме на квази комуникација, провидни плагијати и нула иновативност: Интервју со Марија Никовска, пи-ар експерт

Објавено во: Стил 27 Декември, 2019

Добивај вести на Viber

Млада дама меѓу ајкули во комуникацискиот сектор, ама тие што ја познаваат велат дека нејзиниот мил изглед знае да излаже и дека таа е ајкулата. Марија Никовска (33) со импресивно меѓународно портфолио, со одличен англиски, и течен грчки и италијански јазик кои ѝ се предност во Елемент ПР како Senior Communication and Marketing Executive и како претставник на Универзитетот Шефилд во Македонија, е и дама која својот моден стил го користи како „тајно оружје“ во машкиот деловен свет.

Предновогодишно, за „Женски магазин“ откри колку дали е лесно да влезете во „чевлите“ на пи-арството и колку е важно во ова време на технологии и опседнатост од социјалните мрежи, да знаеме да го игнорираме телефонот и да се фокусираме на моментот. Да живееме.

* Дали Ве фаќа новогодишна треска?

- Секоја година! Понекогаш сакам да се преселам во продавниците за украси (се смее).

* Каде за Нова година?

- Само сакам да се одморам. Снег, планина и скијање.

* По што ќе ја паметите 2019, што сакате да заборавите, а што ќе си посакате во Новата 2020?

- Париз, конечно. Оваа година ќе ја памтам по тоа што беше најбрзата година во мојот живот. Јас уште мислам дека е март (се смее). Многу патувања, многу нови проекти, многу, многу настани. Ова беше година на настани. Апсолутно ништо не сакам да заборавам, дури и лошите моменти ми значат, од нив се учи, се станува посилен, поискусен. За новата година ќе посакам општо повеќе свест и грижа. За себе, Њујорк.

* Верувате ли во Дедо мраз?

- Дааа! Дедо Мраз постои, само доаѓа во различни облици (се смее). 

* Комуникациите се Вашата професија и „тајно оружје“ како Senior Communication and Marketing Executive  во Елемент ПР и како - претставник на Универзитетот Шефилд од Солун на локално ниво. Дали ангажманите пред Нова година се поголеми, или стандардно, преку цела година имате работа?

- До пред две три години можам да кажам дека генерално обемот на работа беше сезонски, и најзафатени периоди секогаш беа пролет и есен. 2019 беше една голема сезона на постојани ангажмани и проекти. Заборавив дека некогаш понеделник бил лош ден (се смее).

Со Елемент ПР успеавме да израснеме како full service aгенција во сите сфери - значително да го зголемиме портфолиото на клиенти во различни индустрии, да се позиционираме на пазарот како еден сериозен играч во нашиот сектор, го зголемивме тимот соодветно и успеавме да ставиме потпис на неколку исклучителни збиднувања оваа година.

Целото интервју читајте го на Женски магазин, тука.

Можеби ќе ве интересира

ПРОСЛАВА ВО ДОМОТ НА ПОРАНЕШНИОТ МИНИСТЕР ЗА ЕКОНОМИЈА - честитки од сите страни

ПРОСЛАВА ВО ДОМОТ НА ПОРАНЕШНИОТ МИНИСТЕР ЗА ЕКОНОМИЈА - честитки од сите страни