Добивај вести на Viber
Компaнијата сопственик на телевизијата Central European Media Enterprises во третиот квартал од годината бележи загуба. Има пад на приходите од реклами во сите шест земји од источна и средна Европа во кои има свои медиуми куќи.
Приходите во третиот квартал изнесувале 140 милиони долари што е за 25,4 милиони помалку од истиот период лани, пренесува Ројтерс.
-Резултатите покажуваат дека пазарот не закрепнува, вели извршниот директор на CME, Аднан Сарбо и додава дека се бара решение за подобрување на состојбата.
-Во моментов ја разгледуваме можноста за продажба на некои од нашите профитабилни единици, вели Сабро, но не открива кои дали на списокот за продажба е и Нова ТВ.
-Свесни сме дека состојбата нема да се подобри ниту во четвртиот квартал од годината затоа ќе ја одржуваме програмата со минимум трошоци, велат во СМЕ.
Во телевизиксите кругови во Заргеб, пак веќе се зборува дека хрватската Нова оди на продажба во пакет со словенечката Поп ТВ, а цената би се двожела меѓу 150 и 200 милиони долари.
* Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2024 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.