Топ 10 брендови на интернет
Објавено во: Стил 22 Септември, 2013 10:06
Мобилниот оператор во моментов се справува со многу критични коментари . Но што се однесува до интеракција со клиентите , компанијата е една од најдобрите во светот . Ако клиентот не може да најде помош во сајтот, , може да избираат помеѓу разговор со претставник на сервисот или 24-часовната телефонска линија .
9 . O2 ( 116 од 160 поени)
Минатогодишниот победник е осум места поназад оваа година , но барем во споредба со Vodafone е понапред . Авторите на студијата ја критикуваат компанијата дека понекогаш се бавно одговара на прашањата на клиентите .
8 . Otto ( 116 од 160 поени)
Компанијата добро ги владее дигиталните технологии и - во споредба со слични компанија Amazon, е многу понапред во рангирањето . Американците се на 104 -то место.
7 . H & M ( 117 од 160 поени)
Личниот моден совет е од голема важност. H & M добро го знаат тоа и затоа им нудат на своите клиенти виртуелна соблекувалната за совршено онлајн - шопинг искуство. Жените можат да изберат помеѓу десет онлајн кукли, да ги облечат од глава до петице или од шапката до чевлите во случајот. Мажите избираат меѓу осум .
6 . Nike ( 118 од 160 поени)
Спортската компанија ги следи сите најнови онлајн трендови. Во прилог на популарната апликација за iOS и Android , го нудат истото и за телефони со Windows .
5 . Samsung ( 119 од 160 поени)
Корејците исто се особено популарни на мрежата , а фан базата на Facebook е огромна . Samsung интегрира клиенти , реагираат брзо на барањата и одговараат на прашањата како молња . Покрај тоа, компанијата за електроника користи платформи како Tumblr и Pinterest што е иновативно за ваква марка .
4 . Mercedes- Benz ( 121 од 160 поени)
Mercedes исто така е во првите десет . Компанијата се обидува да управува и да ги поврзува своите различни сметки во социјалните мрежи, но и да објавуваат содржини со висок квалитет и секогаш актуелни информации .
3 . ebay ( 122 од 160 поени)
Виртуелната трговска марка има особено голема популарност во интернет заедницата. На Google месечно има повеќе од 30 милиони пребарувања за Ebay . Освен тоа , во однос на број на прегледи , платформата е во првите 3 места.
2 . BMW ( 125 од 160 поени)
Со седиште во Минхен ( Германија ) производителот на автомобили импресионира, особено со содржината на прелиминарниот извештај на IAA , како и при претставувањето на новите модели.
1 . Audi ( 127 од 160 поени)
Кој нуди најдобри услуги во мрежата ? Која компанија има најмногу последователни пораки? Која ги апсорбира онлајн трендовите најбрзо и најдобро комуницира со своите клиенти ? Audi ги надмина останатите брендови во сите категории . Автомобилскиот производител придава големо значење на своето присуство во мрежата и тоа се гледа најдобро од резултатот на листата .
* Македонска берза и оваа година во соработка со Фактор доделува повеќе награди во различни категории за „Акција на годината“ при тргувањето со хартии од вредност.
Еден од критериумите за доделување на признанијата ќе биде и мислењето на јавноста. Гласањето ќе се одвива до 12 декември, а предвиден термин за доделувањето на самите награди е 23 декември.
Од таму, може да гласате за едно од следните котирани друштва:





