Добивај вести на Viber
Според независно истражување на Studie Digital Brand Champions , производителите на автомобили се многу успешни на интернет. Но, кој нуди најдобри услуги во мрежата, која компанија има најмногу маркетинг пораки, која ги апсорбира онлајн трендовите најбрзо и која најдобро комуницира со своите клиенти!?
Ове се брендовите кои најдобро ја користат мрежата
10 . Vodafone ( 116 од 160 поени)
Мобилниот оператор во моментов се справува со многу критични коментари . Но што се однесува до интеракција со клиентите , компанијата е една од најдобрите во светот . Ако клиентот не може да најде помош во сајтот, , може да избираат помеѓу разговор со претставник на сервисот или 24-часовната телефонска линија .
9 . O2 ( 116 од 160 поени)
Минатогодишниот победник е осум места поназад оваа година , но барем во споредба со Vodafone е понапред . Авторите на студијата ја критикуваат компанијата дека понекогаш се бавно одговара на прашањата на клиентите .
8 . Otto ( 116 од 160 поени)
Компанијата добро ги владее дигиталните технологии и - во споредба со слични компанија Amazon, е многу понапред во рангирањето . Американците се на 104 -то место.
7 . H & M ( 117 од 160 поени)
Личниот моден совет е од голема важност. H & M добро го знаат тоа и затоа им нудат на своите клиенти виртуелна соблекувалната за совршено онлајн - шопинг искуство. Жените можат да изберат помеѓу десет онлајн кукли, да ги облечат од глава до петице или од шапката до чевлите во случајот. Мажите избираат меѓу осум .
6 . Nike ( 118 од 160 поени)
Спортската компанија ги следи сите најнови онлајн трендови. Во прилог на популарната апликација за iOS и Android , го нудат истото и за телефони со Windows .
5 . Samsung ( 119 од 160 поени)
Корејците исто се особено популарни на мрежата , а фан базата на Facebook е огромна . Samsung интегрира клиенти , реагираат брзо на барањата и одговараат на прашањата како молња . Покрај тоа, компанијата за електроника користи платформи како Tumblr и Pinterest што е иновативно за ваква марка .
4 .
Mercedes- Benz ( 121 од 160 поени)
Mercedes исто така е во првите десет . Компанијата се обидува да управува и да ги поврзува своите различни сметки во социјалните мрежи, но и да објавуваат содржини со висок квалитет и секогаш актуелни информации .
3 .
ebay ( 122 од 160 поени)
Виртуелната трговска марка има особено голема популарност во интернет заедницата. На Google месечно има повеќе од 30 милиони пребарувања за Ebay . Освен тоа , во однос на број на прегледи , платформата е во првите 3 места.
2 .
BMW ( 125 од 160 поени)
Со седиште во Минхен ( Германија ) производителот на автомобили импресионира, особено со содржината на прелиминарниот извештај на IAA , како и при претставувањето на новите модели.
1 .
Audi ( 127 од 160 поени)
Кој нуди најдобри услуги во мрежата ? Која компанија има најмногу последователни пораки? Која ги апсорбира онлајн трендовите најбрзо и најдобро комуницира со своите клиенти ? Audi ги надмина останатите брендови во сите категории . Автомобилскиот производител придава големо значење на своето присуство во мрежата и тоа се гледа најдобро од резултатот на листата .